تشکیل شوراها نشانه هوشمندی امام راحل در پایه‌‌گذاری نهادهای حکومتی است

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۷:۴۶
کد خبر: ۱۱۷۲۴۳۳
تشکیل شوراها نشانه هوشمندی امام راحل در پایه‌‌گذاری نهادهای حکومتی است
همزمان با روز ملی شوراها، حسین‌ عباسی فرماندار شهرستان به همراه رئیس شبکه بهداشت و درمان، مدیر آموزش و پرورش، مسئول حراست فرمانداری و جمعی از مسئولان با رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر گفت: نهم اردیبهشت روز تشکیل نهاد مدنی شوراها و تبلور اراده‌ مردم در اداره امور است.

وی ادامه داد: با گذشت حدود پنج دوره از عمر شوراهای اسلامی، این نهاد هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده که امیدواریم در ادامه مسیر به پختگی عملیاتی لازم دست یافته و امورات به معنی واقعی کلمه به دست مردم و اُمنای آنان رتق و فتق گردد.

وی بیان داشت: تشکیل شوراها و اقدامات این‌چنینی نشانه هوشمندی حضرت امام راحل(ره) در پایه‌گذاری نهادهای حکومتی و جلوه‌ای از عمق اعتقاد و اطمینان ایشان به مردم است که این راه بعد از امام توسط رهبر معظم‌ انقلاب تداوم یافته است.

فرماندار اظهار کرد: اقدامات هر کدام مسئولان اثرات وضعی در اجتماع به وجود می‌آورد و بر همین اساس چگونگی اقدامات شوراهای اسلامی در نگاه و رویکرد مردم اثرگذار است و باید به گونه‌ای عمل نمود که مردم برای حضور در این جایگاه‌ها و خدمت به مردم رغبت مضاعفی پیدا کنند.

 عباسی گفت: به پایان مسیر‌ چهار ساله شوراهای پنجم‌ نزدیک شده‌ایم و از زمان حضور در شهرستان تلاش نموده‌ایم با رویکرد مثبت و تعامل فزاینده امورات مختلف از جمله مباحث شهری را پیش ببریم.

وی تصریح کرد: از شورای اسلامی‌ شهر انتظار می‌رود همچون سال گذشته شبکه بهداشت و درمان را در مقابله با ویروس کرونا یاری و مساعدت نموده تا هر چه سریع‌تر از این شرایط آزاردهنده عبور کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز