پیام امام جمعه شهرستان ملارد به مناسبت روز معلم

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۶:۲۰
کد خبر: ۱۱۷۳۷۴۳
پیام امام جمعه شهرستان ملارد به مناسبت روز معلم
امام جمعه شهرستان ملارد به مناسبت روز معلم پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه شهرستان ملارد به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»

بزرگداشت مقام معلم ارزش نهادن به جایگاه رفیع قلم و دانش است که خدای سبحان به آن سوگند یاد کرده است و ادای احترام به تمام جانهای عزیزی است که چون شمع میسوزند تا چراغ حقیقت را برافروزند و محفل عاشقان علم و فناوری و مدرسه دلدادگان طریقت الی الله را روشنایی بخشند.

معلمی شغل شریف انبیاء است که موهبت بزرگ الهی تزکیه و تعلیم را نصیب معلمان گرانقدر گردیده است.

اعتلای فرهنگ و اندیشه جامعه و ساختن تمدن نوین ایرانی با الگوی اسلامی یا همان گام دوم انقلاب اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است و بی شک شهید آیت الله مطهری الگویی تمام عیار برای جامعه بزرگ معلمان بوده و انتظار می‌رود که معلمان و استادان فرهیخته، همچنان با استعانت از آموزه‌های اسلامی و فرهنگ ایرانی و فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب بنیان‌های فکری و هویّت فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی ایران را استحکام بخشند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و  تربیت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره) و شهدای والامقام معلم، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به همه مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش تبریک عرض نموده و به سهم خود از زحمات و خدمات ارزنده این قشر شریف قدردانی می کنم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز