یاکوزا در بهارستان دستگیر شد

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۶:۴۶
کد خبر: ۱۱۷۴۱۳۳
یاکوزا در بهارستان دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری اراذل اوباش معروف به یاکوزا، به عنوان عامل تخریب خودروی شهروندان در محله سبزدشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ " محمدرضا علیزاده " در تشریح این خبر اظهار داشت: با دریافت گزارشی از سوی تعدادی از شهروندان محله سبزدشت مبنی بر تخریب چندین  دستگاه خودرو توسط یک نفر از اراذل و اوباش منطقه، معروف به یاکوزا، موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پس از بررسی اظهارات شاکیان پرونده، با تحقیقات فنی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در یک اقدام ضربتی در مخفیگاهش در شهرستان بهارستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان بیان داشت: چند وقت گذشته کلیپی تحت عنوان "شمشیر زن سامورایی" در فضای مجازی پخش شده بود که با دستگیری این اراذل و اوباش شهروندان از پلیس قدردانی کردند.

سرهنگ علیزاده در پایان با اشاره به اینکه متهم، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: هر کسی به هر طریقی بخواهد امنیت و آسایش شهروندان را به مخاطره اندازد، برابر قانون با افراد مجرم برخورد خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز