ساخت پارک آموزش ترافیک و پیست دوچرخه های هیجانی BMX در مرکز شهر تهران

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۳:۲۲
کد خبر: ۱۱۷۹۶۹۲
ساخت پارک آموزش ترافیک و پیست دوچرخه های هیجانی BMX در مرکز شهر تهران
شهردار منطقه 11 تهران از ساخت پارک آموزش ترافیک به مساحت 9هزار وپانصد متر مربع و پیست دوچرخه های هیجانی BMX در بوستان شهید حججی و مجاورت ایستگاه متروی جوادیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نصراله آبادیان در این باره گفت: از سوی معاونت حمل و نقل این منطقه پارک آموزش ترافیک با مساحتی حدود 9500 مترمربع در داخل بوستان شهید حججی با محوریت توسعه حمل و نقل پاک و شهر دوستدار کودک با هدف ایجاد بستر مناسب برای آموزش های ترافیکی و همچنین شیوه های مختلف حمل و نقل پاک اعم از آشنایی با نحوه دوچرخه سواری در محیط های شهری و پیاده روی در حال احداث است.

آبادیان همچنین افزود: برای ایجاد انگیزه در قشر نوجوانان و جوانان در کنار این بوستان پیست مسیرهای دوچرخه های هیجانی (BMX) در حال طراحی و تکمیل است.

شهردار منطقه 11 بیان کرد: از مزیت های پارک آموزش ترافیک بوستان شهید حججی همجواری با ایستگاه متروی جوادیه است که در مسیر شهر انسان محور دسترسی شهروندان را به این بوستان با وسایل حمل و نقل عمومی آسان تر و ایمن تر می کند.

به گفته آبادیان اجرای پروژه ساخت پارک آموزش ترافیک و پیست مسیرهای دوچرخه های هیجانی (BMX)در دو فاز انجام خواهد شد که فاز اول آن با تکمیل پارک آموزش ترافیک تا پایان تیر ماه و فاز دوم آن نیز با تکمیل پیست دوچرخه های هیجانی تا پایان آذر ماه امسال به بهره برداری می رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز