استاندار تهران؛

اصل حفاظت از سلامت رأی‌‌دهندگان/ برگزاری پرشور انتخابات بر همگان حجت است

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۶:۳۱:۵۸
کد خبر: ۱۱۸۶۹۶۱
اصل حفاظت از سلامت رأی‌‌دهندگان/ برگزاری پرشور انتخابات بر همگان حجت است
دکتر محسنی بندپی استاندار تهران‌ با اشاره به اصل حفاظت از سلامت و جان تک تک مردمی که در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند، گفت: این انتخابات حجتی بر همه ماست که بتوانیم در برگزاری پرشور آن سهیم باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ دکتر انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران‌ در همایش مسئولین امنیت انتخابات در ستاد فرماندهی انتظامی غرب استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای ۱۵ خرداد گفت: این جلسه به منظور تقویت امنیت رویداد مهم انتخابات در این منطقه از استان تشکیل شده و از زحمات تمامی دست اندرکاران امر از جمله فرماندهان انتظامی و فرمانداران تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اهمیت بالای انتخابات افزود: از همان زمان شکل گیری قیام ۱۵ خرداد، اندیشه‌های حضرت امام (ره) شرایطی را فراهم کرد که مبارزه با تفکر دیکتاتوری ستمشاهی شکل گرفته و در بهمن ماه ۱۳۵۷ به پیروزی رسید.

استاندار تهران بیان داشت: جمهوریت نظام به منزله برخورداری از رای مردم و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است و این به معنی همکاری، همراهی و حمایت از نظام در تمام شرایط است.

محسنی بندپی با اشاره به اهمیت فزاینده انتخاب مردم از دیدگاه امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب گفت: انتخابات از نگاه رهبری انقلاب نشانه خداباوری، مردم باوری و خودباوری است و این انتخابات حجتی بر همه ماست که بتوانیم در برگزاری پرشور آن سهیم باشیم. 

وی ادامه داد: تحریم‌های ظالمانه و بیماری کرونا شرایط اقتصادی و معیشتی را دچار مشکل کرده است و امروز دشمنان نیز با تمام قوا به دنبال ایجاد فاصله و قهر مردم با صندوق‌های رای هستند.

استاندار تهران با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات در احقاق حقوق حقه ملت ایران ود مجامع بین‌المللی اضافه کرد: سلامت و امنیت انتخابات ۲ وظیفه ذاتی دست اندرکاران در ستاد انتخابات بوده و سلامت به معنی صیانت و حفاظت از آرا مردم است.

دکتر محسنی بندپی با اشاره به آمادگی تمامی امکانات و توان برای برگزاری انتخابات باشکوه در ۲۸ خرداد ماه خاطرنشان کرد: استان تهران با جمعیت ۱۴ میلیون نفری، آمار رای دهندگان آن از ۱۳ استان کشور بیشتر است و این به معنی اهمیت تلاش در این موضوع است.

وی تصریح کرد: حفاظت از سلامتی و جان تک تک مردمی که در پای صندوق‌های رای و در زمان تبلیغات حضور دارند، به عنوان یک اصل و قانون است و بایستی دستورالعمل‌های بهداشتی مطابق مصوبات ستاد ملی کرونا و ستاد انتخابات بر اساس رنگ‌بندی‌های مشخص در شعب اخذ رای، ستادهای انتخاباتی و بازه تبلیغات مدنظر همگان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز