استاندار تهران؛

شهروندان هرگونه تخلف انتخاباتی را به ستاد انتخابات استان تهران گزارش دهند

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۱۷:۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۱۹۴۶۵۵
شهروندان هرگونه تخلف انتخاباتی را به ستاد انتخابات استان تهران گزارش دهند
شهروندان هرگونه تخلف انتخاباتی را به ستاد انتخابات استان تهران گزارش دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، انوشیروان محسنی بندپی در ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در شعبات اخذ رای اظهار داشت: فرایند رای گیری در شعبات اخذ رای در همه شهرستان های استان تهران با نظم و آرامش کامل از دقایق اولیه صبح امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی در شعبات اخذ رای آغاز شده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه تا این لحظه، فرایند اخذ رای بدون هیچ حاشیه ای در شعب در حال انجام است و هرگونه اخباری مبنی بر کمبود تعرفه هیچ مبنایی ندارد و میزان تعرفه های مصرف شده و باقی مانده به صورت کامل و لحظه ای رصد آنلاین می شود.

استاندار تهران سپس با اشاره به حضور پرشور مردم در ساعات ابتدایی آغاز انتخابات افزود: استقبال مردم از ساعات اولیه بسیار گسترده بوده و صفوف طولانی مردم نشان از عزم و اراده ملت در مشارکت حداکثری و تثبیت اقتدار و امنیت نظام است.

محسنی بندپی با اشاره به آمادگی بازرسان، اعضای هیئت اجرایی و نظارت در شعب اخذ رای ضمن قدردانی خاطرنشان کرد: از همشهریان درخواست داریم فرآیند رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکند تا در غروب شاهد تراکم شعب اخذ رای نباشیم و با حضور خود در تحقق بخشیدن به شعارهای محوری جمهوری اسلامی پای کار بیایند و به کاندیداهای موردنظر خود رای دهند.

وی همچنین تصریح کرد: شهروندان تهرانی می توانند هرگونه تخلف را به ستاد انتخابات استان مستقر در استانداری تهران که به صورت ۲۴ ساعته فعال است گزارش دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز