هرگونه تجمع بدون اخذ مجوز ممنوع است

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۵:۱۹:۰۵
کد خبر: ۱۱۹۵۸۳۸
هرگونه تجمع بدون اخذ مجوز ممنوع است
بخشدار کهریزک گفت: هرگونه تخطی از فرایند قانونی انتخابات و ایجاد تجمع به صورت غیرمجاز جرم قلمداد شده و با عوامل آن برخورد قانونی و جدی صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ امین بابایی با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در بخش کهریزک اظهار داشت: تمام امور مربوط به فرایند انتخابات، بر اساس شاخص‌های قانونی و بر مبنای دستورالعمل‌ها و شاخص قوانین مرتبط با انتخابات در سطح شهرها و روستاهای بخش کهریزک در روز ۲۸ خرداد ماه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه چند فرآیند انتخاباتی در پیش داشتیم، افزود: افرادی که به نحوه برگزاری انتخابات شورای شهر اعتراضاتی داشته باشند، قانون این اجازه و فرصت را می دهد که بعد از اعلام نتایج انتخابات در یک فرصت زمانی محدود این افراد می‌توانند نسبت به بازنگری و بازشماری فرآیند صندوق های اخذ رای در چندین مرحله اقدام به اعتراض کنند.

بخشدار کهریزک تصریح کرد: برای موضوع شوراها اعتراضات باید به بخشداری و فرمانداری انتقال داده شود لذا افرادی که اعتراض دارند در فرصت مناسب می‌توانند اعتراضات خود را با اعلام شکایت به مجموعه بخشداری و فرمانداری اعلام کنند.

بابایی در ادامه تاکید کرد: میزان مشارکت در سطح بخش کهریزک نسبت به ادوار گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه نامزدها که در روند انتخابات مشارکت داشتند توقع آرامش و رعایت قانون را داریم چرا که هرگونه تخطی از فرایند قانونی و ایجاد تجمع به صورت غیرمجاز جرم قلمداد شده و با عوامل این مهم برخورد قانونی و جدی صورت خواهد گرفت.

 

نظر شما
پرونده ویژه