نشست صمیمی بخشدار مرکزی شهرستان پردیس با جمعی از اهالی و شورای اسلامی روستای کرشت

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۸:۳۳:۴۴
کد خبر: ۱۲۱۱۰۶۴
نشست صمیمی  بخشدار مرکزی شهرستان پردیس با جمعی از اهالی و شورای اسلامی روستای کرشت
عصر روز گذشته با حضور مهندس محمودحیدری بخشدار مرکزی پردیس در روستای کرشت، نشستی با جمعی از اهالی، شورای اسلامی و دهیار روستای کرشت با هدف بررسی مسائل و مشکلات روستا برگزار شد.

 

در این جلسه اهالی روستا، اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستای کرشت به طرح مشکلات و دغدغه های موجود در روستا اعم از کمبود آب شرب، بلاتکلیفی ساخت و سازها، روشنایی مسیر ورودی روستا و... پرداختند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در ادامه بخشدار مرکزی پردیس، با ذکر اینکه دیدار چهره به چهره مسئولان و پاسخگویی به مردم با رویکردی مشارکت پذیر، تعاطی افکار، بهره مندی حداکثری از ظرفیت ها و نیروهای بالقوه و ایجاد امید و پویایی جامعه، از اهم وظایف آنان است، رفع مشکلات و توسعه برنامه محور روستاها را اولویت بخشداری خواند و با تشریح مشکلات موجود در روستای کرشت، تصریح کرد: تاوان اشکالات و کم کاری ها را نباید مردم بدهند و کمبودها و مشکلات بایستی با تصمیمات خلاقانه و تدابیر کارشناسانه جبران و مرتفع شود، افزود: با اتمام افق ده ساله طرح هادی روستا، برداشت وضع موجود صورت گرفته و هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم به ویژه با جهادکشاورزی در جهت احصای اطلاعات قطعات تغییر کاربری یافته و خارج از شمول این قانون انجام تا در فرآیندهای قانونی تعیین و تصویب بازنگری طرح هادی، منطبق با وضع موجود و مطالبات و نیازهای روستا تصمیم گیری گردد.

حیدری از اقدامات و برنامه ها در رفع مشکلات کمبود آب شرب، روشنایی و بهسازی ورودی و معابر روستا، ساخت و سازها و تعیین تکلیف آنها، رشد و توسعه صنایع گردشگری و توریسم و کشاورزی مدرن، اجرای طرح دوربین مداربسته روستا و حمایت تولیدکنندگان روستا و ساماندهی آنان، گزارشی کامل ارائه داد.

 

888

0999

999

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز