آغاز طرح واکسیناسیون عمومی شاغلین و کارگران واحدهای مستقر در شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۱:۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۲۳۳۳۳۵
مصطفی رهگذر مدیرعامل شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت طی گفتگویی از آغاز طرح واکسیناسیون عمومی کارگران و شاغلین واحدهای مستقر در شهرک صنعتی صفادشت طی امروز دوشنبه بیست و دوم شهریورماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مصطفی رهگذر مدیرعامل شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت با اعلام این خبر گفت : باتوجه به مکاتبات و هماهنگیهای صورت گرفته توسط دفتر شهرک و پیگیریهای فرماندار شهرستان ملارد از روز جاری با حمایت و مشارکت مرکز بهداشت و درمان شهرستان ملارد برای شهرک صنعتی صفادشت سهمیه ای اختصاصی درنظر گرفته شد. لذا باتوجه به هماهنگی های انجام شده و همکاری با مجموعه هلدینگ رایزکو و شهرداری صفادشت دو مجموعه برای واکسیناسیون آماده و فراهم گردید. در این خصوص طی دو شیفت روزها از ساعت ۹ تا ۲ بعدازظهر در سالن هلدینگ رایزکو(اورند پیشرو) و عصرها از ساعت ۲ الی ۶ عصر در سایت واکسیناسیون ورزشگاه تختی تزریق واکسن انجام میشود.

مدیرعامل شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت افزود: باتوجه به اعلام فراخوان عمومی به واحدها نسبت به ارسال اسامی شاغلین مطابق با لیست بیمه بصورت رایگان تزریق واکسن انجام خواهد گرفت. وی همچنین خاطرنشان کرد: در اولین روز از این طرح تعداد ۱۰۰۰ کارگر و شاغل واکسینه شدند. لذا باتوجه به هماهنگی های انجام شده روزانه تا ۱۵۰۰ فرد واکسینه خواهند شد و این طرح تا اتمام شاغلین در شهرک صنعتی صفادشت ادامه خواهد داشت.

گفتنی است صبح امروز رهگذر با حضور در مرکز واکسیناسیون هلدینگ رایزکو بازدیدی از روند تزریق واکسن در این مرکز بعمل آورد و درانتها از مدیران این مجموعه تشکر و قدردانی نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز