محمدبرزگر مربی و داور برنامه ستاره‌ساز:

نوجوانان و جوانان فوتبالیست اسلامشهری پتانسیل و استعداد بالایی دارند/ از کار کردن با آنها لذت می‌برم/ شهرستان اسلامشهر انسان‌های ارزشمند و با اصالتی دارد

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۲۳۴۰۷۶
نوجوانان و جوانان فوتبالیست اسلامشهری پتانسیل و استعداد بالایی دارند/ از کار کردن با آنها لذت می‌برم/ شهرستان اسلامشهر انسان‌های ارزشمند و با اصالتی دارد
محمد برزگر یکی از فوتبالیست های موفق اسلامشهری است که سابقه حضور در تیم ملی ایران و باشگاه بزرگ و پرهوادار پرسپولیس را در کارنامه دارد و در حال حاضر مدیر تیم جوانان پرسپولیس و مربی داور برنامه ستاره‌ساز است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ، محمد برزگر در گفتگویی با خبرنگار برنا  اظهار داشت: اعتقاد دارم نوجوانان و جوانان فوتبالیست اسلامشهری پتانسیل و استعداد بالایی دارند و از کار کردن با آنها لذت می‌برم.

مربی و داور برنامه ستاره‌ساز ادامه داد: من در خدمت بچه‌های خوب اسلامشهر هستم و در دوره‌ای با شهرداری اسلامشهر هم همکاری داشتم و در زمینه رشد استعداد فوتبالیست های نوجوان با کمک مربیان در آکادمی خود در اسلامشهر خدمت می‌کنم.

وی در زمینه روی آوردن خود به مربیگری در پایان دوران حرفه‌ای فوتبالی خود گفت: فوتبال عشق من است و از سال‌های گذشته کلاس‌های مربیگری حرفه ای را پشت سر گذاشتم و پنجمین سال است که در خدمت تیم پرسپولیس هستم  و ۶ سال هم آکادمی فوتبال برزگر در اسلامشهر را اداره میکنم .

fc61eb51-a999-46e4-98df-bd278d9509b0

محمد برزگر در رابطه با ارزیابی‌اش از نوجوانان اسلامشهری بیان کرد: مقوله آموزش امری زیرساختی بوده و نگاه ما به بچه‌ها یک نگاه تخصصی است. آموزش صحیح  امر بسیار مهمی است و حرکاتی از جمله، دویدن، بغل پا زدن، حرکات پا به توپ، اصول کار حرفه‌ای است که یک فوتبالیست باید به خوبی آنها را در سنین پایین آموزش ببیند.

وی ادامه داد: بنابر شرایط سنی کودکان در ۶ تا ۹ ساله لذت تجربه است بعدها که بزرگتر شدند این امر فراتر می‌رود و به مرور کارهای تاکتیکی هم در آن دخیل می شود و در اینجا ما به بچه‌ها اصولی فوتبال را آموزش می‌دهیم و خروجی‌های بسیار خوبی نیز در این زمینه از جمله مهیار ذبیحی داشتیم که  در باشگاه های تهران در حال فعالیت می باشد. 

 عضو سابق تیم ملی عنوان کرد: اینکه چرا اسلامشهر را برای آکادمی فوتبال انتخاب کردم، به خاطر اینکه من خودم بزرگ شده منطقه شاتره اسلامشهر هستم و علاقه من به منطقه و محل زندگیم باعث شد در این شهرستان کار کنم و اگر در تهران مدرسه فوتبال می‌زدم می‌توانستم شهریه‌های آنچنانی بگیرم و از دیدگاه اقتصادی به موضوع نگاه کنم ولی اعتقاد دارم، بچه‌های اسلامشهر  پتانسیل و استعداد بالایی دارند و از کار کردن با آنها لذت می‌برم.

وی افزود: این را باید به کسانی که اسلامشهر را نمی‌شناسند، بگویم شهرستان اسلامشهر انسان‌های ارزشمند ، با اصالت و خانواده ‌داری دارد.

بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس  تصریح کرد: مدرسه فوتبال ما این قانون را دارد که در پایان هر ترم بازی دوستانه ای با تیم‌های مختلف قرار می‌دهد و در حال حاضر هم مشغول کار و آموزش هستیم و از بچه‌ها می‌خواهیم که در مسابقات خود را نشان بدهند.

 وی تأکید کرد: خانواده ها هم در این امر نقش موثری دارند از جمله تغذیه و خواب مناسب تا بچه‌ها بتوانند تمرین مناسبی داشته باشند.

برزگر خطاب به مسئولان اسلامشهر گفت: برای فوتبال این شهر درباشگاه‌های تهران اقداماتی را انجام دهند. این بچه‌ها نباید در جاهای مختلف کشور با پرداخت هزینه‌های آن‌چنانی از بین بروند و متأسفانه مسئولان به سخن ما توجهی ندارند.

وی به نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به حضور در عرصه فوتبال نیز توصیه کرد: با توجه به احساس والدین  که فرزند خود را پر از استعداد می‌بینند،این حرف درست است ولی تشخیص آن با ما مربیان است و نباید انتظار پیشرفت عجولانه از طرف یک خانواده برای رشد سریع بچه داشت و این غیر معقول و غیر منطقی است و با صبوری  باید این مراحل را طی کرد،زیرا رونالدو یک شبه رونالدو نشد.

 مدیر تیم جوانان پرسپولیس خاطرنشان کرد: به نظر من بچه‌ها تا ۱۶ سالگی باید یک فرآیند بازیگری را طی کند تا به مرحله مسابقات و میادین بروند و در شرایط بازی قرار گیرند تا استعداد خود را شکوفا سازند.

 مربی و داور برنامه ستاره‌ساز در پایان گفت: لازم می دانم از کادر خوب مجرب آکادمی فوتبال برزگر تشکر کنم. همچنین از متولیان ورزش اسلامشهر انتظار دارم حداقل بازدیدی از آکادمی داشته باشند و از روند تمرینات و مشکلات این آکادمی مطلع شوند.

 

5cd8dea7-000d-4a17-a828-a85312bee8fe

36792160-585e-44ab-9375-3425f8d9e33b

9c8812d9-7f90-417c-9b90-5bc68b2d8d48

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز