سربازان سهم بسزایی در حفظ امنیت جامعه دارند

۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۲۳۶۹۸۷
سربازان سهم بسزایی در حفظ امنیت جامعه دارند
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه نیروی انتظامی به وجود سربازان افتخار می کند، گفت: سربازان سهم بسزایی در حفظ امنیت دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سردار "ظهیری"  در گفتگویی با اشاره به حضور سربازان در رده های مختلف نیروی انتظامی گفت: امروز، شاهد حضور سربازان در تمامی مجموعه های ناجا که مسئولیت مهم و بزرگ ایجاد نظم و امنیت در کشور را عهده دار هستند، می باشیم.

وی در خصوص مقام و منزلت سرباز و جایگاه آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی مطالبی را بیان داشت و گفت: امروز سرباز زینت کشور جمهوری اسلامی ایران است و روز به روز شخصیت و هویت سرباز در نظام جمهوری اسلامی ، معنای واقعی اش را پیدا می کند در دوران قبل از انقلاب اسلامی، جایگاه سربازان در سطح پایینی قرار داشت که با پیروزی انقلاب اسلامی، سرباز به عنوان یک نیروی مردمی و زحمتکش و تلاشگر محسوب می شود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد:نیروی انتظامی به وجود کارکنان وظیفه که در کنار سایر کارکنان ناجا با تلاش شبانه روزی امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان می آورند می بالد و شایسته است که سربازان قدر فرصتهایی که در این دوران به دست می آورند را بدانند و به دنبال توانمند سازی و تعالی رفتار خود باشند. 

این مقام انتظامی با اشاره به حضور و نقش آفرینی سربازان در اکثر مأموریتهای پلیس اظهارداشت:بی شک سربازان وظیفه در کنار کارکنان پایور انتظامی نقش موثر و بسزایی را در ماموریتهای پلیسی متحمل می شوند،بنابراین اعتقاد راسخ دارم که سربازان از یک جایگاه و منزلت قابل احترامی برخوردار هستند و این نگاه توأم با احترام در جامعه نیز باید فرهنگ سازی شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز