اقدام به موقع پلیس عامل جلوگیری از انتشار تصاویر خصوصی شاکی

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۲۴۰۰۸۵
اقدام به موقع پلیس عامل جلوگیری از انتشار تصاویر خصوصی شاکی
رئیس پلیس فتا پایتخت خبر داد:اقدام به موقع پلیس باعث شد مجرم نتواند تصاویر خصوصی شاکی را منتشر کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت : خانم جوانی ضمن مراجعه به پلیس فتا پایتخت ، مدعی شد فردی ناشناس در فضای مجازی تهدید به انتشار تصاویر خصوصی وی کرده و موجب بر هم زدن آرامش روانی او و خانواده اش و هتک حیثیت وی شده است.

این مقام انتظامی بیان نمود: شاکی در ادامه اظهاراتش عنوان داشت مدتی قبل در فضای مجازی با فردی آشنا شدم و باتوجه به اینکه خود را فردی بسیار خوش صحبت و مودب نشان داده بود به وی علاقه مند شدم و ارتباط ما شکل گرفت تا زمانی که خواسته های نامتعارف او با تهدید به انتشار تمام فیلم ها و تصاویر خصوصی ام منجر شد . 

وی افزود: افسران سایبری پلیس فتا پایتخت اقدامات خود را آغاز کردند و پس از مطالعه اظهارات شاکی و بررسی همه جوانب پرونده با بهره گیری از روش های علمی و فنی موفق شدند ردپای مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند.

رئیس پلیس فتا پایتخت توضیح داد: کارشناسان این پلیس با استفاده از تجارب سایبری و تحقیقات گسترده در فضای مجازی ضمن به دست آوردن اطلاعات هویتی متهم پس از تشریفات قضایی مجرم را در حالی در یکی از مناطق شرقی تهران بزرگ دستگیر کردند و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل کردندکه قصد انتشار تمام فیلم ها و تصاویر شاکی را داشت.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه اقدام به موقع پلیس باعث شد مجرم نتواند تصاویر خصوصی شاکی را منتشر کند بیان داشت: متهم پس از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ از موضوع اظهار بی اطلاعی می کرد اما پس از روبه رویی با شاکی لب به اعتراف گشود و پرده از اقدامات مجرمانه خود برداشت.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: فضای مجازی مکان مناسبی برای حل کردن اختلافات خانوادگی و همچنین انتقام جویی نیست، با مرتکبان این جرائم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی طبق قانون برخورد خواهد شد،همچنین شهروندان می توانند موارد مشکوک را از طریق تماس تلفنی با 110 یا مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز