حسین توکلی در جلسه شورای اداری مطرح کرد؛

کار بی منت یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فرمانداری و مسئولین خدوم‌ در شهرستان ری بوده است

۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۲۳:۵۵
کد خبر: ۱۲۵۸۱۹۰
کار بی منت یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فرمانداری و مسئولین خدوم‌ در شهرستان ری بوده است
حسین توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: طی دو سال متوالی با همکاری همه مسئولین و وجود اصل وحدت و همدلی فرمانداری ری برای دومین سال متوالی، موفق به کسب رتبه اول و عنوان برتر در بین فرمانداری‌های شهرستان‌های تهران را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا  از تهران؛ جلسه شورای اداری شهرستان ری با حضور حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، یزدی خواه نماینده مردم تهران- ری- شمیرانات- اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، اعضای شورای تامین، رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی، بخشداران، فرماندهان نظامی و انتظامی، رئیس شورای اسلامی شهرستان ری، شهرداران، روسای ادارات و دستگاه های اجرایی، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش شهرستان ری در محل مجموعه فاطمه الزهرا (س) شهرری برگزار شد.

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در ابتدای جلسه گفت: نعمتی که مدیران برای خدمت رسانی به مردم دارند باید قدر آن را بدانند و بهترین بهینه را از این زمان داده شده بکنند.

او با اشاره به احادیث ائمه اطهار افزود: گشاده رویی و خوش خلقی یکی از بارزترین نمونه صفات اخلاقی مومنان است چرا که با اموال دنیوی نمی توان در قلوب مردم وارد شد.

در ادامه حسین توکلی با تبریک بمناسبت میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: دولت جدید با شعار دولت مردمی کار خود را آغاز کرده است و گره گشایی از کار مردم را در اولویت کار خود قرار داده است و همه عزیزان در ری کارها را به سمتی برده اند که مشکلات مردم را حل کنند.

او با اشاره به اتفاقات افتاده بین المللی گفت: ارتش و سپاه در کنار هم کار بسیار بزرگی را رقم زدند و با این حرکت به دنیا فهماندیم که ایران اقتدار بالایی در امنیت کشور خود ایجاد کرده است و برخورد مقتدرانه سپاه پاسداران با نیروهای آمریکا در خلیج فارس بزرگی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان داد.

توکلی با خداقوت به همه کارگزاران خدوم شهرستان ری گفت: طی دو سال متوالی با همکاری همه مسئولین و وجود اصل وحدت و همدلی فرمانداری ری برای دومین سال متوالی، موفق به کسب رتبه اول و عنوان برتر در بین فرمانداری‌های شهرستان‌های تهران را کسب کرد.

فرماندار در راستای اجرای  تحقق شورای سال گفت: هیچ کاستی در این امر صورت نگرفته است و با ایجاد  ده هزار شغل در شهرستان در سکوی برتر ایجاد اشتغال در استان تهران قرارگرفتیم و تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» در اولویت کاری همه دستگاه های شهرستان بوده و با تغییر دولت نیز این هدف بیش از پیش دنبال شد به نحوی که تا امروز تعهد اشتغال شهرستان به میزان ۱۴۰ درصد صورت گرفته است.

در حوزه کرونا همه مسئولین نهادها و ادارات شهرستان ری همراهی لازم را در راستای اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی مدنظر قرار دادند و تاکنون یک میلیون و دویست هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان تزریق شده است.

همچنین علیرضا دبیر فرزند برومند ری و رئیس فدراسیون کشتی ایران در جلسه شورای اداری گفت: مدیران بومی قدردان منطقه و محل خود هستند و هرگاه مدیران بومی در شهرستان ری متصدی امورات اجرایی شده اند کارهای خوبی در جهت پیشرفت و عمران این شهرستان صورت گرفته است و از حسین توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری که زحمات زیادی برای شهر کشیده اند تشکر میکنم.

او افزود: کشتی در تهران و بخصوص شهرستان ری دارای ضعفهای زیادی است و در گذشته شهرری مهد کشتی آزاد و فرنگی بوده است اما امروزه می طلبد که مسیولین نگاه ویژه ای به این رشته داشته باشند چرا که کشتی شهرری پتانسیل بسیار بالایی دارد و می‌تواند بازهم به قدرت اولیه خود برگردد.

علیرضا  دبیر در پایان گفت: امیدوارم که بتوانم در کنار دلسوزان کشتی آینده خوب و روشنی برای شهرستان ری رقم بزنیم.

در این مراسم همچنین تقدیر از قهرمانان بنام آقایان  پژمان پشتام قهرمان برنزی جهانی اسلو و وحید نوری طلایه دار و قهرمان پارالمپیکی جودوی المپیک تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

photo_۲۰۲۱-۱۱-۰۸_۱۳-۴۳-۲۵

photo_۲۰۲۱-۱۱-۰۸_۱۳-۴۳-۲۲

photo_۲۰۲۱-۱۱-۰۸_۱۳-۴۳-۰۱

photo_۲۰۲۱-۱۱-۰۸_۱۳-۴۲-۳۹

photo_۲۰۲۱-۱۱-۰۸_۱۳-۴۲-۲۸

photo_۲۰۲۱-۱۱-۰۸_۱۱-۱۳-۴۳

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز