فرماندار ری: تامین امنیت حاصل تلاش هم افزایی نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و بسیج است

۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۸:۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۲۶۸۲۴۶
فرماندار ری: تامین امنیت حاصل تلاش هم افزایی نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و بسیج است
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تامین امنیت حاصل شهرستان ری؛ تلاش و هم افزایی نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و بسیج است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ باحضور حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری بهمراه سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری و سایر مسئولین نمایشگاه اجرای ششمین دوره طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری برگزارشد.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه بازدید از ششمین مرحله طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری گفت: از زمان ارتقاء حوزه ناجا در شهرستان ری از سرکلانتری به فرماندهی انتظامی توفیقات خوبی حاصل شده که یکی از موارد آن اجرای موفق طرح های رعد توسط کلانتریها و پلیس های تخصصی بامحوریت فرماندهی انتظامی است که امروز شاهد ششمین مرحله از این طرح هستیم.

او گفت: در پیشگیری از جرائم، برخورد با جرائم خشن و کشف  اموال مسروقه باید موضوع تا حصول نتیجه پیگیری گردد. یکی از تاکیدات اصلی ما به مجموعه فرماندهی انتظامی بحث شناسایی و دستگیری سارقین کابل و تجهیزات انتقال برق در سطح منطقه بوده که سبب قطعی های مکرر برق و ایجاد نارضایتی عمومی در میان مردم بود که با تلاش و همت مجموعه ناجا تعداد زیادی از سارقین دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده‌اند.

توکلی بابیان اینکه میبایست با افرادیکه آرامش و آسایش مردم را مختل می کنند برخورد جدی شود  گفت: امروز کشف جرائم  مختلفی را در این طرح شاهد هستیم که تمامی این موارد نشان دهنده این موضوع می باشد که از زمان ارتقا ساختار ناجا در ری توفیقات خوبی حاصل گردیده است و همه ما باید کمک کنیم تا میزان جرائم کاهش پیدا نماید و پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری نیز براساس سیاست گذاری که در کمیسیون صورت گرفته است اقدامات خوبی مانند مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با شوتی ها و کسانی که کالاهای قاچاق را وارد تهران میکنند اجرا نموده است. در کنار این اقدامات بحث جرائم در توزیع مواد اولیه پتروشیمی در دستور کار قرار گرفت. سودجویانی هستند  که مواداولیه را از بورس خریداری و انبار میکردند و سپس با چندین برابر قیمت به کارگاه های خرد که توانایی خرید مواد اولیه پتروشیمی از بورس را ندارند به فروش میرساندند که با دستور مقام محترم قضائی این انبارها پلمپ و شبکه آنها درحال شناسایی می باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز