برگزاری جلسه پایش ، کنترل و پسماند سوزی حریم روستاهای بخش مرکزی

۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۲۰:۴۰:۳۷
کد خبر: ۱۲۶۸۷۰۸
برگزاری جلسه پایش ، کنترل و پسماند سوزی حریم روستاهای بخش مرکزی
جلسه پایش ، کنترل و پسماند سوزی حریم روستاهای بخش مرکزی ری به ریاست آمنه شب کوکا بخشدار و با حضور فاضلی رئیس اداره محیط زیست شهرستان، نماینده فرماندار شهرستان ری، دهیاران و کارشناسان مربوطه در سالن جلسات بخشداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در ابتدای جلسه بخشدار مرکزی ری با اشاره به معضلات و مشکلات زیست محیطی حریم روستاهای بخش اظهار داشت: غفلت از آسیبهای زیست محیطی می‌تواند خسارتهای سنگینی بر پیکر طبیعت سرسبز و پاک روستاها و حیوانات مختلف وارد کند.

وی در ادامه افزود: به منظور کنترل ، پایش و مدیریت پسماندها و مواد شیمیایی سطح روستاهای بخش مرکزی دهیاران هفته ای یک بار با هماهنگی و همکاری اداره محیط زیست گشت مشترک انجام دهند و با متخلفین برابر با قانون برخورد شود.

وی افزود: جمع آوری نخاله های غیر  مجازساختمانی، ساماندهی و جانمایی محلی جهت تخلیه این پسماندها و برخورد جدی با رها کنندگان نخاله های ساختمانی ضرورتی است که باید با همکاری دستگاه های مربوطه مدیریت شود.

شب کوکا گفت: تیم بازرسی متشکل از نماینده بازرسی فرمانداری شهرستان ری، بخشداری ، شبکه بهداشت و درمان و محیط زیست نسبت به بازدید ، بررسی و انجام اقدامات قانونی در خصوص دام فروشهایی که در محور تقی آباد به غنی آباد و بلوار شهید رستگار( کمربندی دوم تهران) فعالیت دارند، راه اندازی خواهد شد.

در ادامه جلسه فاضلی رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری با اشاره ماده 7 قانون پسماند گفت:در در این ماده عنوان شده است که مدیریت اجرایی کلیه پسماندها غیر از صنعتی و ویژه در شهرها و روستاها ‌و حریم آنها به عهده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها می باشد.

 

888888888888

photo_۲۰۲۱-۱۲-۰۱_۱۵-۰۰-۵۹ (2)

photo_۲۰۲۱-۱۲-۰۱_۱۵-۰۰-۵۷ (2)

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز