پیام تبریک روز دانشجو دکتر عبدالله قاسمی پیر بلوطی

۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۰:۳۹:۵۲
کد خبر: ۱۲۷۱۱۴۲
پیام تبریک روز دانشجو دکتر عبدالله قاسمی پیر بلوطی
سرپرست واحد های دانشگاه شهر قدس، ملارد ، صفادشت و دانشگاه مهارتى اندیشه با پیامی ۱۶ آذر ماه روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ متن پیام به شرح زیر است:

شانزدهم آذر ماه ۱۳۳۲ یادآور حماسه ضداستکباری و استبدادی در تاریخ ایران است و به عنوان نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خود گذشتگی، پایداری، استقلال و آزادی است تا سندی دیگری از سرافرازی فرزندان این مرز و بوم را برای همیشه در تاریخ ثبت نماید.

در این روز دانشجویان در اعتراض به سفر معاون وقت رئیس جمهور آمریکا در دانشگاه تهران به عرصه آمدند و دژخیمان رژیم منحوس پهلوی سه تن از این دانشجویان را به خاک و خون کشیدند.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر ساله دانشجویان آگاه و انقلابی یاد آن روز را گرامی می‌دارند و پایداری در مقابل نظام سلطه را وظیفه تمام ناشدنی یاد می‌کنند.

بی تردید همانگونه که امام راحل (ره) دانشگاه را مبدا تحولات دانستند همه باید تلاش کنیم تا دانشگاه فضای امید، نشاط و پویایی خود را برای ایفای نقش سازنده اش در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی حفظ کند و فعالان دانشجویی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و ادامه توطئه‌های دولت آمریکا علیه ملت ایران با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا این پیام را به ملت‌های مظلوم از یک سو و نظام سلطه از سوی دیگر رساندند که تحت هیچ شرایطی وابستگی و حقارت کشور عزیزشان را نمی‌پذیرند و امروز نیز دانشجویان متعهد و بصیر با حضور پُرشور در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی، در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه این آب و خاک پر گهر گام بر می‌دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه ۱۶ آذر، مقام شامخ دانشجویان را ارج می‌نهم و امید آن دارم که جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز به مدد ایمان، اندیشه، تلاش مستمر و بی‌وقفه با همراهی اساتید فرهیخته در کنار مدیریت و کارکنان شریف دانشگاه‌ها همواره در توسعه ایران اسلامی موفق باشند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز