استاندار تهران: لزوم حضور بی واسطه مسئولان در بین مردم/ شناخت ظرفیت ها و رفع مشکلات مردم اولویت دارد

۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۰۸:۴۸:۰۳
کد خبر: ۱۲۸۲۵۷۸
استاندار تهران: لزوم حضور بی واسطه مسئولان در بین مردم/ شناخت ظرفیت ها و رفع مشکلات مردم اولویت دارد
استاندار تهران گفت: رویکرد دولت سیزدهم حضور بی واسطه مدیران ارشد بین مردم با هدف شناخت ظرفیت ها و رفع مشکلات مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محسن منصوری در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در شهرستان قدس ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و تقارن این ایام با شهادت حاج قاسم اظهار داشت: دی ماه امسال سرشار از بازخوانی حوادث است از حماسه ۹ دی تا شهادت حضرت زهرا (س)، شهادت حاج قاسم سلیمانی و رحلت علامه مصباح که دی ماه امسال را حقیقتا متمایز ساخته است.

وی افزود: اساسا برگزاری این یادواره ها به معنای پاسداشت ارزش های اصلی انقلاب اسلامی و یادآوری تمامی داشته های انقلاب است.

استاندار تهران عنوان کرد: خداوند برای مردم ایران نعمات فراوان قرار داده وجود ائمه اطهار (س)، ولایت فقیه، شهدایی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، خواص بابصیرت نظیر مرحوم علامه مصباح یزدی که به واقع عمار انقلاب بودند و مردم آگاه از نعمات الهی هستند.

منصوری سپس گفت: مردم نعمت برای ما مسئولین و به تعبیر امام راحل ولی نعمت همه ما هستند و همین مردم همچون دیگر برهه های حساس کشور در حماسه ۹ دی خوش درخشیدند و ۹ دی خط بطلان بر فتنه صهیونیستی _آمریکایی کشید.

وی ادامه داد: مدیران و فرمانداران نباید به بهانه های مختلف و برگزاری جلسات از حضور بی واسطه بین مردم خود را محروم کنند و اساسا رویکرد دولت سیزدهم حضور بی واسطه مدیران ارشد بین مردم با هدف شناخت ظرفیت ها و رفع مشکلات مردم است.

استاندار تهران تصریح کرد: رحمت و رضوان خدا نثار حاج قاسم سلیمانی عزیز که همواره در بین مردم و در زمان سختی ها کنار مردم بود و با سلوک عرفانی حقیقتا ظواهر دنیوی را به سخره گرفته بود و سرانجام به آرزوی دیرینه خود که همانا شهادت بود رسید.

منصوری اظهار داشت: غم دوری حاج قاسم به قدری برای مردم دشوار و سخت است که گاهی فکر می کنیم شاید چندین سال است که از شهادت ایشان می گذرد و حال آنکه امسال دومین سالگرد ایشان است.

وی در ادامه بیان کرد: فتنه سال ۸۸ کاملا برنامه ریزی شده و در مقابل حماسه ۹ دی یوم الله و میعادگاه بیعت مردم با ولایت بود و باید دستاوردهای این حماسه بازخوانی شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: حاج قاسم فارغ از تمام نگاه های حزبی و جناحی که برخی سیاسیون گرفتار آن هستند، استاد بسیج ظرفیت های مردمی با تکیه بر مؤلفه خدمت به مردم بود، حاج قاسم با کمترین منابع، بیشترین دستاورد را در تشکیل و تقویت جبهه مقاومت در مقابل زورگویی های تمام قدرت های به ظاهر زورگوی استکباری داشت و آنها را زمین گیر کرد.

منصوری ادامه داد: وجود خواص با بصیرت مثل علامه مصباح یزدی به واقع نعمتی عظیم برای کشور است و بنده کمترین در دوران دانشجویی مرقومه ای به علامه مصباح نوشتم و فکر نمی کردم، پاسخی دریافت کنم اما ایشان کمتر از دو روز وقتی را برای من تعیین کردند و دو ساعت وقت گذاشتند و این سلوک را با رفتار مدیری مقایسه کنید که با فاصله گرفتن از مردم به خود زحمت پاسخ درخواست و نامه های مردم را بدهد.

وی سپس با اشاره به ویژگی های مدیریتی حاج قاسم گفت: مشئ مدیریتی حاج قاسم سلیمانی برای همه مسئولان درس است و اساسا با شهادت ایشان هر روز جلوه ای ماندگار از شیوه مدیریتی ایشان برای ما روشن می شود ، شهید سلیمانی نگاه از بالا به پایین به مردم و حتی نیروهای تحت امر خود نداشت و علی رغم همه کارهای مهم نظامی که در منطقه داشت در سختی ها کنار مردم بود و به تعبیری حرص خدمت به مردم را داشت.

انتهای پیام

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز