جاده خاوران نیازمند توجه ویژه مسئولین راهداری است

۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۷:۳۵:۰۴
کد خبر: ۱۲۸۹۷۶۲
جاده خاوران نیازمند توجه ویژه مسئولین راهداری است
رئیس شورای اسلامی بخش خاوران گفت: راههای روستایی بخش خاوران مشکلات زیادی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ علی صالحی اظهار داشت : چندین سال است که جاده خاوران با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و انگار دلسوزی نیست که این مشکلات را رفع نماید.

وی افزود : مکاتباتی را جهت رفع مشکلات این جاده با اداره راهداری انجام داده ایم و نیازمند توجه ویژه مسئولین راهداری می باشد که امیدواریم بخاطر مردم هم شده مشکلات جاده خاوران را رفع نمایند.

رئیس شورای اسلامی بخش خاوران به وضعیت راههای روستایی بخش خاوران نیز اشاره کرد و گفت : متأسفانه راههای روستایی ما نیز وضعیت خوبی ندارند و از ایمنی لازم برخوردار نیستند.

صالحی ادامه داد: پس از حضور جناب آقای اکبری بخشدار جدید خاوران و پیگیری‌های ایشان و شورای اسلامی بخش خاوران جلسه کمیسیون ایمنی راههای روستایی بخش خاوران تشکیل شد و مصوبات خوبی هم در پی داشت و انشاالله بزودی مشکلات راههای روستایی بخش خاوران تا حدودی رفع خواهد شد.

وی بیان نمود : راههای روستایی بخش خاوران از حالت روستایی خارج شده چرا که حجم تردد به لحاظ وجود کارگاه‌ها و مجتمع های صنعتی بسیار بالا رفته است و کم عرض بودن این راه‌ها و نبود روشنایی ، علائم ترافیکی و خط کشی امکان وقوع حادثه را بالا برده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز