فرماندار اسلامشهر: پیشرفت علمی کشور را مدیون حمایت های رهبر حکیم انقلاب اسلامی از نخبگان جوان هستیم

۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۸:۴۱:۱۷
کد خبر: ۱۳۱۸۱۵۸
فرماندار اسلامشهر: پیشرفت علمی کشور را مدیون حمایت های رهبر حکیم انقلاب اسلامی از نخبگان جوان هستیم
فرماندار اسلامشهر گفت: پیشرفت علمی کشور را مدیون حمایت های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی از جامعه علمی و نخبگان جوان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین حبیبی در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان که در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شعار سال جاری با عنوان «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد محور اصلی حرکت مدیران ادارات در سال 1401 خواهد بود.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسه شورای اداری در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و بازدید اعضای این شورا از شرکت های دانش بنیان در راستای آشنایی هرچه بیشتر مدیران ادارات با ظرفیت بزرگ شهرستان در این حوزه صورت گرفت، افزود: مجموعه اداری شهرستان همکاری و تعامل لازم جهت توسعه و افزایش شرکت های دانش بنیان در سطح شهرستان خواهد داشت.

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نخستین جلسه کاری سال جاری روز یکم فروردین ماه در بخشداری احمدآباد مستوفی با محوریت ایمن سازی راه های شهرستان برگزار شد ادامه داد: بحمدا... در تعطیلات نوروز امسال هیچ تلفات جاده ای نداشتیم.

وی همچنین به اقدامات موثر ستاد تنظیم بازار شهرستان جهت کنترل و نظارت بر بازار شب عید و توزیع کالاهای اساسی با نرخ مصوب دولتی در محلات مختلف شهرستان اشاره کرد و گفت: در حوزه مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز نیز اقدامات خوبی صورت گرفت و با همت جدی مسئولان ذیربط بهترین وضعیت را در تعطیلات نوروز در قیاس با چند سال اخیر داشتیم.

حبیبی با اشاره به آغاز فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی حضرت صاحب الزمان(عج) در واپسین روزهای سال گذشته اظهار داشت: سه کارگروه راهگشا، احسان و شفاء برای این قرارگاه تشکیل شده و پیش از فرا رسیدن تعطیلات عید نوروز قریب به 4 هزار کمک بسته معیشتی در شهرستان توزیع شد.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: در سال جدید از مدیران ادارات انتظار داریم به موضوعاتی همچون حضور در بین مردم، مقابله جدی با فساد در ادارات، توجه ویژه به پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، دقت، کیفیت، سرعت عمل و نظارت بر اجرای پروژه ها بویژه توسط شهرداران و دهیاران، تمرکز بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، توجه به اصل صرفه جویی در ادارات، مشارکت جدی و فعال دستگاههای ذیربط در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی، جوانگرایی در ادارات، توجه به موضوعات مربوط به حوزه بانوان اهتمام جدی داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز