قطار پروژه های عمرانی شهر ملارد با سرعت در حال پیشروی است

۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۲۷۶۲۸
قطار پروژه های عمرانی شهر ملارد با سرعت در حال پیشروی است
بهمنی در تشریحی از اقدامات شهرداری ملارد، از گام های موثر این مجموعه در خدمات رسانی مطلوب تر به شهر و شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محمد بهمنی شهردار ملارد گفت: قطار عمران و آبادانی شهر ملارد با سرعت در حال حرکت است و نمونه بارز آن احداث و بهره برداری پروژه های کوچک و بزرگ در این شهر می باشد.

 محمد بهمنی شهردار ملارد از اجرای مراحل پایانی پروژه ساختمان بزرگ آتش نشانی بلوار الغدیر خبر داد و گفت: شهرداری ملارد در راستای ایجاد شهری ایمن و مصون، این طرح عمرانی را طراحی و در دستور کار خود قرارداد.

بهمنی افزود: ساختمان آتش نشانی بلوار الغدیر در زمینی به مساحت 3400 مترمربع و با زیربنایی بالغ بر 3510 مترمربع و در یک طبقه همکف عملیاتی، سه طبقه اداری و یک سوله آشیانه خودروهای امدادرسان با پیشرفته ترین امکانات ایمنی در دست احداث می باشد.

وی تصریح کرد: این ساختمان بعنوان ساختمان مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محسوب میشود و در حقیقت بعنوان هسته اصلی و مدیریتی این سازمان ایفای نقش خواهد داشت و در شرایط اضطرار و بحرانی در مقام پشتیبانی دیگر ایستگاه های آتش نشانی شهر خواهد بود.

بهمنی در تشریح خبر خاطرنشان کرد: درحال حاضر به همت عوامل معاونت امورزیربنایی و ترافیک شهرداری، این پروژه با پیشرفت 90 درصدی مراحل پایانی از قبیل : 1 – نصب تاسیسات 2 – اجرای سقف کاذب طبقات 3 – محوطه سازی حیاط 4 – عایق بندی سرویس های بهداشتی را می گذراند و امید است در هفته دولت در سال جاری افتتاح و به بهره برداری برسد.

خانه دختران نیایش مهر توسط محمد بهمنی شهردار ملارد افتتاح شد.

خانه دختران نیایش مهر در شهر ملارد  با حضور بهمنی شهردار ملارد افتتاح گردید . این مراسم با حضور بهمنی شهردار ملارد ،افشار معاونت شهرسازی شهرداری و فرشید عرب مدیر منطقه دو شهرداری ،اینانلو معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ،خادم رئیس اداره بهزیستی ،برگزارشد. این مرکز نیکوکاری از بدو ساخت تا کنون تحت حمایت شهرداری و فرمانداری ملارد بوده است که امروز این مرکز به نام دختران نیایش مهر نامگذاری گردبده و واقع در ملارد ویلا شمالی شهر ملارد می باشد توسط شهردار ملارد افتتاح و آغاز به کار نمود .بهمنی پس از بازدید از طبقات این موسسه  بابت تجهیز نمودن آن به امکانات رفاهی از تلاش دست اندرکاران تقدیر و تشکر نمود .

شهرداری ملارد گام های موثری در خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان برمی دارد.

شهردار ملارد خبر داد: آرای کمیسیون ماده صد شهرداری ملارد در همان روز جلسه انشا و به امضای اعضای کمیسیون می رسد.

محمد بهمنی اظهار داشت: پس از پیگیری‌های مکرر حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری؛ تهیه نقشه‌های متعدد در لایه‌های GIS ، تطبیق آنها با ارزش‌های معاملاتی کمیسیون ماده صد و نهایتا بارگذاری در سیستم صفارایانه (شهرسازی)، در حال حاضراعضاء محترم کمیسیون ماده صد مستقر در شهرداری پس از بررسی پرونده‌های مطروحه انشاء آرا را انجام داده و همکاران حوزه کمیسیون در همان ساعت اقدام به صدور رای در سیستم شهرسازی نموده و به امضاء اعضاء محترم می‌رسانند.

در گذشته این امر مستلزم یک بازه زمانی حدودا دوهفته ای الی یک ماهه بود که خوشبختانه اکنون ظرف همان یوم جاری تشکیل جلسه، این مهم انجام می‌پذیرد.

انجام فرآیند باز آفرینی شهری و پیاده راه سازی در مارلیک

فاز دوم پروژه پیاده راه بلوار ارغوان به زودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار ملارد خبر داد: فرآیند بازآفرینی شهری و پیاده راه سازی در مارلیک اجرایی شد.

محمد بهمنی اظهار داشت: با عنایت به استقبال بی نظیر شهروندان مارلیکی از فاز یک پیاده راه ارغوان ، طراحی و احداث فاز دوم این پروژه در دستور کار شهرداری قرار گرفت .

 بهمنی با اذعان به خبر فوق بیان کرد: با توجه به اهمیت ارتقا فضای سلامت و نشاط شهر و شهروندان و همچنین ایجاد شهری پویا و ساکنین سالم و با روحیه شاداب، شهرداری برخود واجب دانست تا محیطی سالم و ایمن طراحی نماید ، بصورتی که به راحتی در دسترس ساکنین و شهروندان قرار گیرد .

وی افزود: پروژه فاز اول پیاده راه بلوار ارغوان در ضلع شرقی بلوار در سال 1400 به منظور محل پیاده روی و پیست ویژه دوچرخه سواری همراه با جانمایی و نصب اسباب بدنسازی طراحی، اجرا و به بهره برداری رسید.

شهردار ملارد گفت: این پروژه به یاری خداوند با استقبال بی نظیر ساکنین منطقه مارلیک روبرو شد، در نتیجه شهرداری طرح فاز دوم این پروژه را در ضلع غربی بلوار کلید زد و از روزهای آغازین سال جاری با طراحی و رفع موانع موجود نسبت به عملیاتی کردن فاز دوم اقدام نمود .

بهمنی در تشریح ادامه خبر عنوان کرد: با تلاش همکاران حوزه معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری، تخریب جداول و پیاده رو قدیمی ضلع غربی بلوار آغاز و عملیات نخاله برداری، تسطیح، رگلاژ و زیرسازی پروژه انجام شد و در ادامه با همت عوامل عمرانی با اجرای جدول گذاری و قطعه بندی مسیر و ایجاد یک مسیر ویژه دوچرخه سواری عملیات اجرای کفپوش اجرایی گردید.

سکاندار شهرداری ملارد در خاتمه ابراز امیدواری کرد و گفت: فاز دوم پروژه پیاده راه بلوار ارغوان به زودی جهت افتتاح و بهره برداری آماده خواهد شد و در دسترس دوستداران سلامت و شهروندان مارلیکی قرار خواهد گرفت.

اولین نشست سال جدید؛ جلسه شورای مدیران شهرداری ملارد برگزار شد.

اولین جلسه هم اندیشی شورای مدیران شهرداری ملارد، به ریاست مهدی نسائی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و با حضور معاونین، مدیران واحدها، و مدیران عامل سازمانها در محل سالن جلسات شهرداری ملارد، تشکیل شد.

اولین جلسه شورای مدیران شهرداری ملارد به ریاست مهدی نسائی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری و با حضور معاونین، مدیران مناطق، مدیران عامل سازمانهای تابعه و مدیران واحدها و با هدف بررسی برنامه ها و اقدامات پیشنهادی حوزه های مختلف در سال جاری و بحث و تبادل نظر در خصوص کیمیت و کیفیت این طرح ها و ارائه راهکارهای مناسب در راستای تحقق اهداف عالیه شهرداری برگزار شد.

نسائی با اشاره به وسعت و گستردگی بدنه مجموعه شهرداری ملارد، عنوان کرد:  مناطق 1 و2 شهرداری که در راس پیکان خدمات رسانی و ارتباط با شهروندان هستند، الگویی برای کل مجموعه به شمار می آیند و از این روی انتظار می رود شهرداران این مناطق در حوزه های مختلف پویاتر و هوشمندانه تر عمل کنند و مواردی که احساس می‌کنند ترمز شهرداری شده را احصا و رصد کرده تا مورد بررسی قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود: حوزه های مختلف شهرداری نیز جای بررسی و اقدامات و تصمیمات جهادی دارد و با اصلاح فرآیندها قاعدتا سرعت امور بالا خواهد رفت و رضایت و رفاه حال شهروندان تامین خواهد شد.

عمده ترین مسائل مورد بحث در این جلسه هم اندیشی، در خصوص ساماندهی امورات در حوزه های مختلف؛ شهرسازی، اداری مالی، منابع انسانی، فرهنگی-آموزشی، خدماتی، عمرانی، فضای سبز، حمل و نقل بار و مسافر، ساماندهی مشاغل، فن آوری اطلاعات، آتش نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت سرمایه گذاری، حراست، رفاهیات و تعاونی های پرسنل شهرداری و... بود که پس از تبادل نظر، راهکارهای مناسب و پیشنهادات سازنده مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و در انتهای جلسه به جهت خدمات رسانی مطلوب تر و قابل لمس تر در حوزه های مختلف شهرداری و رفع ایرادات و نواقص و تقویت داشته ها و پتانسیل های موجود، تصمیماتی اتخاذ گردید.  

به مناسبت هفته معلم صورت گرفت؛ دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ملارد با ریاست آموزش و پرورش شهرستان

مدیریت شهری ملارد در دیداری که به مناسبت پاسداشت هفته معلم با ریاست محترم آموزش و پرورش شهرستان ملارد داشتند ضمن تبریک هفته معلم ، از زحمات و تلاش های تمامی معلمان و جامعه فرهنگی شهرستان تقدیر و تشکر نمودند.

 در این دیدار مهندس بهمنی شهردار ملارد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری و تبریک روز معلم، اظهار کرد: روز معلم فرصتی است مغتنم تا از فداکاری ها و تلاش‌های معلمان عزیز در عرصه تعلیم و تربیت و پرورش جامعه  تجلیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه حرفه معلمان در تداوم سیره پیامبران است، تصریح کرد: کوشش و اهتمام معلمان در مدارس به یقین موجب اعتلای تعلیم و تربیت و تعالی آینده سازان جامعه است که نهایتا به داشتن جامعه سالم، ایمن، هوشمند و پویا منجر خواهد شد.

بهمنی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: تعامل و همکاری بین مجموعه شهرداری ملارد و آموزش و پروش این شهرستان در حوزه های مختلف فرهنگی، آموزش شهروندی و... مطلوب و رضایت بخش است و ابراز امیدواری کرد این تعامل در سال جاری بیش از پیش افزایش یابد.

وی در پایان این دیدار با تأکید بر ظرفیت ویژه دانش آموزان و فرهنگیان در زمینه ارتقای فرهنگ شهروندی، بر لزوم استفاده بیشتر از این بستر تأکید و خاطرنشان کرد: به خاطر جایگاه و منزلت والای آموزش و پرورش، شهرداری با حمایت شورای محترم اسلامی شهر در جهت رشد و ارتقا و تعالی بیشتر این مجموعه در حد توان اعلام آمادگی و همکاری می کند.

با هدف آراستگی سیمای بصری؛ طرح دیوار نگاره در سطح شهر اجرا می شود.

شهردار ملارد: نقاشی های دیواری طراوت و جلوه‌ای زیبا به شهر می بخشد.

محمد بهمنی از اجرای نقاشی دیوارهای سطح شهر خبر داد و گفت: نقاشی های دیواری به عنوان یکی از مولفه‌های زیباسازی سیمای شهری به شمار می آید که با اجرای آن طراوت و زیبایی خاصی را در سطح شهر شاهد خواهیم بود.

بهمنی در ادامه افزود: در اجرای این طرح به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری، نقاشی دیوارهای ابتدای خیابان دخانچی غربی به اتمام رسیده است و این طرح براساس اولویت بندی در محله های دیگر نیز به اجرا درخواهد آمد.

پنجمین مرحله از طرح محله محور جمعه های جهادی شهرداری ملارد به اجرا درآمد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز