شهرستان اسلامشهر میزبان هفتمین وزیر دولت سیزدهم

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۷:۲۲:۱۷
کد خبر: ۱۳۲۹۳۵۱
شهرستان اسلامشهر میزبان هفتمین وزیر دولت سیزدهم
شهرستان اسلامشهر امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه میزبان هفتمین وزیر دولت سیزدهم در شش ماه اخیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به اسلامشهر می آید تا کاستی ها و مشکلات مدارس و کادر آموزشی  شهرستان را از نزدیک مورد بررسی قرار دهد.

پیش از این وزرای ورزش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اقتصاد و دارایی، کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهداشت و درمان نیز در شهرستان حضور یافته و به ارزیابی موضوعات مربوط به حوزه کاری وزارتخانه متبوع خود در اسلامشهر پرداختند.

همدلی، اتفاق نظر  و تعامل دکتر مهدی شریفیان نخستین نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی و حسین حبیبی اولین فرماندار بومی این شهرستان، فرصتی کم نظیر برای رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه های مختلف ایجاد کرده و همین تعامل سازنده و هماهنگی برای خدمت به مردم اسلامشهر  در ماههای اخیر، پای وزرا و بسیاری از مدیران عالی رتبه ملی و استانی را به اسلامشهر باز کرده است.

با برگزاری جلسات متعدد تخصصی در ماههای اخیر با میزبانی دفتر مجمع نمایندگان در شهرستان و یا فرمانداری اسلامشهر بخش عمده مسائل و مشکلات شهرستان احصاء و اولویت بندی شده و با حضور هر یک از وزرا در اسلامشهر موضوعات مهم و اساسی طرح می شود تا اقدامی اثر بخش جهت رفع آنها با دستور وزیر مربوطه صورت گیرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز