فرماندار دماوند: متاسفانه اماکن ورزشی شهرستان دماوند مخروبه شده‌اند

۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۲۲:۱۷:۳۴
کد خبر: ۱۳۳۹۱۵۹
فرماندار دماوند: متاسفانه اماکن ورزشی شهرستان دماوند مخروبه شده‌اند
رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در نشست بررسی مشکلات ورزشی بخش رودهن گفت: متاسفانه اماکن ورزشی شهرستان دماوند مخروبه شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در نشست بررسی مشکلات ورزشی بخش رودهن با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و جمعی از ورزشکاران اظهار دشت: متاسفانه اماکن ورزشی شهرستان دماوند مخروبه شده‌اند و تنها یک مخروبه‌ای تحویل دولت شده است، زمین چمن نیز استاندارد بود و سرویس دهی خوبی داشت اما اکنون چیزی از این چمن باقی نمانده است.

وی افزود: سالن ورزشی آبعلی را نیز از نزدیک دیده‌ایم که وضعیت خوبی ندارد و شرمنده مردم هستیم، اینکه جوانان را به سمت ورزش کشتی سوق دهیم اما این هیات سالن نداشته باشد اصلا قابل پذیرش نیست.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: هیات فوتبالی که زمین چمن نداشته باشد نیز معانایی ندارد چراکه کل مانور فوتبال روی زمین چمن است.

طاهرخانی گفت: امید است در دولت رئیسی که مردمی کردن ورزش در دستور کار است ما نیز در این مسیر قرار بگیریم و با تدابیر لازم توسط مسئولان استانی بتوانیم در تهران به صورت پایلوت وضعیت ورزش به ویژه در شهرستان دماوند را از این وضعیت ناگوار خارج کنیم.

وی تصریح کرد: باید جوانان را به سمت سالن‌های ورزشی و زمین‌های ورزشی فوتبال کشاند، جوانان از این سالن‌های روباز روح تازه‌ای گرفته‌اند اما با واگذاری سالن‌ها به بخش خصوصی فقط درآمدزایی بیشتر برای بخش خصوصی مدنظر قرار می‌گیرد و به جیب جوانان نگاه نمی‌شود.

فرماندار شهرستان دماوند بیان داشت: امید است در استان تهران با کمک وزارت ورزش وضعیت سالن‌ها و اماکن ورزشی بهبود یابد و این روند را در کشور نیز شاهد باشیم تا هیات‌های ورزشی در سطح شهرستان ها نفس راحتی بکشند و خدمات ورزشی به جوانان و نوجوانان میسر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز