دعوت متولی امامزاده صالح (ع) برای شرکت در طرح حرم تا حرم

۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۸:۱۰
کد خبر: ۱۳۴۲۰۱۱
دعوت متولی امامزاده صالح (ع) برای شرکت در طرح حرم تا حرم
متولی آستان مقدس صالح بن موسی الکاظم علیه السلام، تاکید کرد: طرح حرم تا حرم (پیاده‌روی از امامزاده صالح تجریش تا امامزاده علی‌اکبر چیذر) به سبب عبور از بلوار شهید اندرزگو با هدف غلبه حضور متدینین و انقلابیون در مقابل منکرات انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام والمسلمین احسان بی‌آزار تهرانی روز سه‌شنبه اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اد: فرهنگ یک کشور مثل هواست؛ اکر درست باشد، آثاری دارد. و امام حسن مجتبی علیه السلام نیز بر برطرف نمودن زشتى و بدی به وسیله خوبى (دَفْعُ الْمُنْکَرِ بِالْمَعْرُوفِ) تاکید دارند، تلاش ما این است تا پاسخ منکر را با معروفی که در جامعه جایگزین می‌کنیم، بدهیم. 

وی با اشاره به طرح حرم تا حرم که روز جمعه (۳ تیر) برگزار خواهد شد، افزود: مسیری را انتخاب کرده‌ایم که بلوار شهید اندرزگو بین آن است؛ خیابانی که متاسفانه به مرکزی برای تمرکز مفاسد و منکرات مشهور شده است و طی روزهای اخیر پلیس از توقیف چند خودرو متخلف در حمل سلاح و مشروبات الکلی در آن خبر داد. لذا ما با رویکرد معنوی، مذهبی ورزشی و غلبه بر منکرات، اقدام به این انسجام خانوادگی و پیاده‌روی خواهیم کرد. 

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی ضمن دعوت از آحاد جامعه بویژه شهروندان شمیرانات، خاطرنشان کرد: این مراسم معنوی از ساعت ۷ صبح با نوای دعای شریف ندبه در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) آغاز و با تجدید میثاق در کنار مزار صدها شهید پربرکت آستان مقدس امامزاده علی اکبر (ع) چیذر به اتمام می‌رسد. 

متولی امامزاده صالح (ع) تاکید کرد: ان‌شاءالله برنامه‌های متنوع و متعددی را با هدف غلبه حضور به مقصد دیگر بقاع متبرکه و همچنین کوهستان‌ها (کوهپیمایی) در دستور کار خواهیم داشت تا با پررنگ‌تر شدن این حضور خطاها را آن‌قدر کم‌رنگ کنیم که دیگر به چشم نیایند. 

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی که خود از ورزشکاران باستانی‌ست یادآور شد: همچنین روز چهارشنبه (۱ تیر) در میدان قدمگاه حرم مطهر صالح بن موسی الکاظم علیه السلام، میزبان باستانی‌کارانی هستیم که برای ورزش صبحگاهی گردهم می‌آیند. و ان‌شاءالله این برنامه را نیز تداوم خواهیم داد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز