امام جمعه شهرقدس: با کافه‌ها و قلیان سراها برخورد جدی شود

۱۴۰۱/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۹:۴۹
کد خبر: ۱۳۴۳۰۸۰
امام جمعه شهرقدس:  با کافه‌ها و قلیان سراها برخورد جدی شود
حجت‌الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت: امروز برخورد با کافه‌ها و قلیان سراها که موجب انحراف جوانان شده، انجام نمی‌شود و لازم است نسبت به توزیع و جمع‌آوری مواد مخدر اقدام گسترده ملی و جدی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت‌الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: انجام عمل صالح نشانه سعادتمندی انسان بوده و هنر آن بر زندگی اجتماعی و رعایت این امر است و در هر زمان با توجه به موقعیت زمان و مکان این مهم انعطاف پذیر است.

وی گفت: در عصر غیبت امام زمان(عج) گره‌گشایی از کار مردم، رفع شبهات، کمک به نیازمندان، جهاد خدمت مسوولین و جهاد تبیین نمونه‌هایی از مصادیق عمل صالح هستند که به نیابت از حضرت می‌توان انجام داد.

امام جمعه شهرقدس افزود: سنگین‌ترین حربه دشمن، مواد مخدر است و خانواده‌ها نسبت به مدیریت و مراقبت از فرزندان و مسوولین در پیشگیری و برنامه ریزی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان باید توجه جدی داشته و برخورد قاطع داشته باشند.

وی تاکید کرد: امروز برخورد با کافه‌ها و قلیان سراها که موجب انحراف جوانان شده، انجام نمی‌شود و لازم است نسبت به توزیع و جمع‌آوری مواد مخدر اقدام گسترده ملی و جدی شود.

حجت الاسلام جوکار با اشاره به اهمیت اشتغال معتادین بهبودیافته ادامه داد: مسوولان به اجرای مصوباتی که در کشوهای میز اداره خود جمع کرده‌اند عمل کنند .

وی با توجه به اختلاط دختران و پسران و کشف حجاب در شیراز و اهانت به نماز در رسانه ملی خاطر نشان کرد: مسوولان نسبت به بی‌حرمتی به مقدسات دین توجه داشته و مانع هرگونه نشر بی‌احترامی به دین شوند

خطیب نماز جمعه شهرقدس ضمن گرامیداشت یاد شهید بهشتی و  قدردانی از دستگاه قضا در اجرای عدالت و امنیت تصریح کرد: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی از دستگاه قضایی انتظاراتی داشته و درخواست داریم تا در گسترش عدالت، احیای حقوق عامه، مبارزه قاطع با فساد، پیشگیری از وقوع جرم و تامین آزادی‌های مشروع و نظارت بر حسن اجرای قوانین کشور اقدام بیشتری داشته و چالش‌های اولویت دار و عوامل ریشه‌ای که در سند تحول دستگاه قضایی مشخص شده را تا سال آینده که سال پایانی تحقق سند تحول قضایی است محقق شود تا دستگاه قضایی ،جایگاه مطلوب در تراز گام دوم انقلاب اسلامی پیدا کند.

امام جمعه شهرستان قدس همچنین به ۶ تیر سالروز سوء قصد به جان مبارک حضرت امام خامنه ای در سال ۱۳۶۰ اشاره و اظهار داشت: خداوند این ذخیره الهی را برای سکانداری انقلاب و زمینه سازی ظهور حفظ کرده و امروز حتی دشمنان و مخالفان ایشان به فضل و عظمت معظم له شهادت می‌دهند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز