حضور ۲۰ میلیونی شیفتگان حضرت سیدالشهداء (ع) در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع)

۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۲:۱۹
کد خبر: ۱۳۴۴۸۱۵
حضور ۲۰ میلیونی شیفتگان حضرت سیدالشهداء (ع) در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع)
فرماندار اسلامشهر گفت: حضور بیست میلیونی عاشقان سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) بزرگترین رویداد فرهنگی جهان است و بسیاری از فتنه ها را خنثی می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین حبیبی که در جلسه ستاد اربعین حسینی(ع)شهرستان سخن می گفت با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پس از وقفه دو ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا، امسال بحمدا... شرایط برای حضور هموطنانمان در راه پیمایی نجف تا کربلا در ایام اربعین فراهم شده است.

وی با بیان اینکه بخش عمده امورات مربوط به این رویداد عظیم به صورت مردمی انجام می شود، گفت: مسئولان نیز در کنار مردم هستند و تلاش می کنند تا شرایط به خوبی برای حضور زائران اربعین تسهیل شود.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: بسیاری از شیفتگان و علاقمندان حضرت سیدالشهداء (ع) تمایل دارند تا به نوعی به زائران اربعین حسینی(ع) خدمت کنند و این ستاد در قالب کارگروههای مختلف جمع آوری نذورات مردم، خیرین و... را ساماندهی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه همه ساله چند موکب از شهرستان اسلامشهر نیز در مسیر نجف تا کربلا به خدمات دهی به زائران اربعین می پردازند، افزود: اطلاع رسانی درخصوص فعالیت این موکب ها کمک می کند تا علاقمندان به خدمت به زائران اربعین، کمک هایشان را به این موکب ها اهدا کنند.

همچنین در این جلسه پیش بینی تمهیدات لازم جهت تسریع در صدور گذرنامه، ساماندهی اعزام زائران، فضا سازی مناسب شهرستان در ایام منتهی به اربعین حسینی و تشکیل ستادهای فرعی اربعین حسینی(ع) در بخشداری های تابعه مورد تاکید فرماندار اسلامشهر قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز