فرماندار ویژه شهرستان ری: ضایعاتی ها و پلاستیک سوزها در کهریزک به آرادکوه منتقل می شوند

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۸۰۴۲
فرماندار ویژه شهرستان ری: ضایعاتی ها و پلاستیک سوزها در کهریزک به آرادکوه منتقل می شوند
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: ضایعاتی ها و پلاستیک سوزهای کهریزک که موجب آزار و نارضایتی مردم شده‌اند به سرعت به محدوده ای در سایت آرادکوه در کهریزک منتقل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حمید زمانی روز چهارشنبه در سایت آرادکوه  درجمع مدیران بخش کهریزک تاکید کرد: ادامه وضعیت فعلی فعالیت پلاستیک سوزها و ضایعات فروش ها در شهرها و روستاهای بخش کهریزک قابل قبول نیست و باید در سریعترین زمان ممکن زیر ساخت های لازم در سایت آرادکوه و شرایط قانونی برای جابجایی این مشاغل ایجاد شود.

وی یادآورشد: بحث انتقال مراکز غیر قانونی بازیافت و فروش ضایعات به آرادکوه تصمیم مجموعه مدیران دولتی و قضایی شهرری و بخش کهریزک است و باید به سرعت اجرا شود.

زمانی اظهارداشت: اکنون با هم فکری و وحدت رویه ای که میان هر سه قوه وجود دارد، کشور در بهترین شرایط قرار گرفته است، از همین رو هیچ بهانه ای برای تعلل در انجام مصوبات و تصمیمات پذیرفته نیست.

فرماندار شهرستان ری تاکید کرد: کهریزک در نوک پیکان آلودگی و بوی نامطبوع سایت آرادکوه قرار دارد و مردم از وضعیت کثیفی، زشتی و آلودگی موجود به شدت ناراضی هستند.

وی ادامه داد: چاره ای غیر از ساماندهی وضعیت موجود برای جلب رضایت مردم و خدمت رسانی مناسب به آنان نداریم.

زمانی تصریح کرد: تا چه زمانی باید فعالیت زباله فروش های قمصر و مجید آباد را تحمل کرد؟ بناست تا کی این روند آلایندگی ادامه داشته باشد تا بتوان تصمیمی برای جابجایی سایت آرادکوه گرفت؟ اکنون باید تصمیم قطعی و عملیاتی برای رفع مشکل مورد نظر مردم در بخش کهریزک گرفت و آن را اجرا کرد.

وی با اشاره به انشعابات قانونی فروخته شده به صنوف مزاحم فعال در بخش کهریزک در زمینه پلاستیک سوزی و ضایعات فروشی، اضافه کرد: در صورت آغاز روند جابجایی این اصناف به سرعت برق آنها قطع می شود.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز