فرمانده کل انتظامی کشور: هر قدر به شهدا نزدیک باشیم به همان اندازه از آسیب ها در امانیم

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۱۳:۴۶:۰۵
کد خبر: ۱۳۶۳۷۸۲
فرمانده کل انتظامی کشور: هر قدر به شهدا نزدیک باشیم به همان اندازه از آسیب ها در امانیم
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: هر مقدار که جامعه به سمت فرهنگ غنی شهدا ، ایثارگران و ارزش های اسلامی برود به همان اندازه از آسیب ها در امان و مصون خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سردار "حسین اشتری" در پنجمین یادواره 140 شهید فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران که در صحن امامزاده جعفر در شهرستان پیشوا با حضور حجت الاسلام والمسلمین  "سیدعلیرضا ادیانی"، سردار " کیومرث عزیزی"؛ فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران و  جمعی از کارکنان انتظامی و خانواده های شهدا برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: این خطه دیار 15 خرداد است، جایی که شهدای گرانقدر در دوران انقلاب اسلامی با حضرت امام خمینی (ره) بیعت و مبارزه با ستمگران را آغاز کردند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: شهدای بزرگوار برای همیشه تاریخ، سرافراز و سربلند هستند و مردمان این خطه به آنها افتخار می کنند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور ضمن تشکر و قدردانی از همه عزیزان و دست اندرکاران برگزاری این یادواره افزود: همواره باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشت چرا که هر زمان که به یاد این عزیزان باشیم حظ و بهره می بریم آنها به قرب الهی و در جوار ائمه بزرگوار رسیدند و در آنجا منزل دارند. ما همواره به آنها نیاز داشته و هر مقداری که جامعه به سمت فرهنگ غنی شهدا ، ایثارگران و ارزش های اسلامی برود به همان اندازه از آسیب ها در امان و مصون خواهد ماند.

وی خاطر نشان کرد: مسیر شهدا مسیر الهی بوده و هر زمان که آن را انتخاب کنید در همه ابعاد زندگی موفق و پیروز خواهید بود خانواده معزز و معظم شهدا با ایثار و صبورانه در راه شهدای عزیز شکیبایی داشتند و خداوند متعال را شاکر بودند ما به دعای خیر این عزیزان نیاز داریم.

سردار اشتری یادآور شد: قبل از این جلسه توفیق دیدار با چند تن از خانواده گرانقدر شهدا را داشتیم پدر یکی از شهدا می فرمود اگر فرزندان دیگری داشتم و نیاز بود تا در جبهه و یا هر جایی دیگر در راه دفاع از ارزش های اسلامی حضور داشته باشند با جان و دل تقدیم می کردم اینها همگی درس هایی است که باید بیاموزیم .

وی تاکید کرد: الحمدلله خانواده های شهدا راه این عزیزان را ادامه می دهند و الگو برای جامعه ما هستند امروز مقام معظم رهبری "مدظله العالی" حضرت امام خامنه ای عزیز بیشترین اهتمام و احترام را برای شهدا و خانواده های آنها قائل هستند.

فرمانده فراجا خاطر نشان کرد: این 140 شهید عزیز و گرانقدر 15 خرداد، شهدای مدافع حرم و نظم و امنیت ، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید همدانی و ... تا ابد نامشان زنده است و کسی نمی تواند نور این عزیزان را خاموش کند. همه ما قدردان شهدای عزیز بوده و امنیت، آسایش، آرامش و عزت امروز ما در دنیا به واسطه خون این شهدای گرانقدر است و قدردانی از آنها با طی کردن راه آنها و اعتماد بر خداوند تبارک و تعالی، اخلاص و تبعیت از ولایت فقیه است.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: اخلاص، ولایت مداری و تبعیت محض از ولی فقیه باعث برجسته شدن شهدایی مانند سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" شد ما هم در این مکان پیمان می بندیم که در همه ابعاد زندگی و عرصه های مختلف راه این شهدای عزیز را ادامه دهیم.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز