مشکل زیست محیطی روستای قشلاق جیتو رفع می شود

۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۰:۳۶
کد خبر: ۱۳۶۴۲۸۲
مشکل زیست محیطی روستای قشلاق جیتو رفع می شود
بخشدار قرچک از رفع مشکل زیست محیطی روستای قشلاق جیتو قرچک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ بخشدار مرکزی قرچک گفت: با اختصاص اعتبار مورد نیار بهسازی نهر فاضلاب، بعنوان مهمترین معضل زیست‌محیطی روستای قشلاق جیتو پس از سال‌ها انتظار روستانشینان رفع می‌شود.

مجید قیصرپناه اظهار داشت: یکی از مهمترین معضلات زیست‌محیطی مناطق روستایی شهرستان قرچک، نهر فاضلاب روستای قشلاق جیتو از توابع بخش مرکزی است که سالیان متمادی، سلامت روستانشینان را با خطر مواجه کرده بود.

وی افزود: بخشی از نهر فاضلاب روستای قشلاق جیتو، در حوزه دهیاری و بخش دیگر در حوزه شهرداری است که با هماهنگی‌های به عمل آمده با شهرداری قرچک و همراهی مدیریت شهری و اختصاص اعتبار مورد نیاز،  عملیات بهسازی  این نهر آغاز شده و به زودی تکمیل می‌شود.

قیصرپناه گفت: ۲۶۰ متر از این نهر در حوزه روستای قشلاق جیتو قرار دارد که با اختصاص اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی، عملیات بهسازی آن آغاز می‌شود تا ضمن رفع مشکلات بهداشتی، از آبیاری اراضی کشاورزی با فاضلاب جلوگیری شود.

بخشدار مرکزی قرچک تصریح کرد: ۴۵۰ متر دیگر این نهر در حوزه شهر قرچک قرار دارد که توسط شهرداری اجرا می‌شود که با تکمیل آن،  فاضلاب به خارج از منطقه فردیس منتقل می‌گردد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز