احداث سالن ورزشی شهر فردوسیه در دستور کار مجدد

۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۰۹:۰۰:۳۶
کد خبر: ۱۳۶۴۴۸۱
احداث سالن ورزشی شهر فردوسیه در دستور کار مجدد
با حضور مجید هاشملو ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، شکوری سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر فردوسیه و همچنین‌ پیمانکار مربوطه، ادامه احداث سالن ورزشی فردوسیه در محله خاوه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  رضا شکوری سرپرست شهرداری فردوسیه در حاشیه این بازدید از این پروژه ضمن تاکید بر ضرورت افزایش سرانه ورزشی در سطوح مختلف شهر گفت: بر کسی پوشیده نیست که برخورداری یک شهر از امکانات ورزشی، قطعا جامعه‌ای سالم را پیش رو خواهد داشت، لذا مدیریت شهری فردوسیه و مجموعه محترم شوراری شهر تمام تلاش خود را معطوف ارتقای سطح کمی و کیفی سرانه‌های ورزشی سطح شهر کرده‌است تا طیف‌های مختلف جامعه بتوانند با رویکرد ورزشی، نسبت به سالم‌سازی جامعه کمک کنند.

سرپرست شهرداری فردوسیه افزود: امروز خوشبختانه پس از توقف ۴ ساله احداث پروژه سالن ورزشی شهر در محله خاوه (محدوده حسینه آذربایجانی‌ها) با پیگیری‌های مجدانه هاشملو ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار به نتیجه نشست و تامین اعتبار پروژه تخصیص یافت. لذا امروز با حضور این عزیزان، هماهنگی‌های لازم جهت تجهیز کارگاه و تحویل پروژه به پیمانکار صورت پذیرفت.

شکوری در ادامه به برخی موارد این پروژه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: زمین‌ مورد نیاز پروزه در ادوار گذشته توسط شهرداری تامین و تحویل دستگاه متبوع (اداره ورزش و جوانان) گردید تا با تکمیل آن، بخشی از سرانه‌های ورزشی مورد نیاز شهر مرتفع گردد.

شایان ذکر است؛ هاشملو ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار نیز طی گفتگویی خاطرنشان کرد: بزودی پروژه نیمه‌کاره سالن ورزشی شهر فردوسیه تحویل پبمانکار خواهد شد و درصدد هستیم در بازه زمانی یکساله این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری گردد.

 

خبرنگار الهه حمزه ای

 

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز