افتتاح خانه خبرنگاران شهرستان قدس

۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۲:۲۳
کد خبر: ۱۳۶۴۶۲۷
افتتاح خانه خبرنگاران شهرستان قدس
خانه خبرنگاران شهرستان قدس با حضور مسئولین شهرستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ افتتاح خانه خبرنگاران شهرستان قدس  با حضور مسئولین شهرستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد .

آبکار رئیس اداره ارشاد شهرستان در جمع حاضران طی سخنانی اظهار داشت: ما درحوزه خبرنگاران با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم و علیرغم  سختی های کار از سوی خانه مطبوعات استان، اما پای خبرنگاران شهرستان ایستاده ایم و امیدواریم مردم شهرستان و مسئولان این منطقه از کشور از مزیت حضور اصحاب رسانه برخوردار شوند.

وی ادامه داد: برای ساماندهی رسانه های فعال درفضای مجازی هم برنامه ریزی کرده ایم و طی جلساتی که با مجموعه مدیران مرتبط داریم بدنبال داشتن ارتباط مناسب در لوای قوانین کشور هستیم.

08766

همچنین معاون سیاسی فرماندار قدس در آئین افتتاح خانه خبرنگاران شهرستان تصریح کرد: اقدام مبارک را به اصحاب رسانه و مجموعه مدیران شهرستان تبریک عرض میکنم .

عذیری افزود: با راه اندازی این خانه ، هم مردم میتوانند برای ارائه گزارش های مد نظر مراجعه کنند و مسئولین هم میتوانند با حضور دراین خانه ، نسبت به ارائه گزارش و توضیحات لازم در خصوص موارد پیش آمده ،اقدام نمایند.

وی گفت: با صداقتی که میان خبرنگاران وجود دارد شاهد استحکام پایه های نظام،رشد و بالندگی شهرستان و آرامش سیاسی و اجتماعی خواهیم بود.

677

سید علیرضا کیایی مدیر خانه خبرنگاران نیز در این مراسم ضمن یاد شهدای خبرنگار و یکی از خبرنگاران غرب استان تهران که چند سالی است به‌دلیل ابتلا به بیماری رنج می‌برند، اظهار کرد: خبرنگاران در کنار مسؤولان و مردم هستند و در کنار گلایه‌ها و مشکلات جامعه، خبرهای خوب نیز منتشر می‌کنند و در این خانه هر ۶ ماه خروجی خبرها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

در پایان مراسم، خبرنگاران درخصوص بخشی از دغدغه‌ها و گلایه‌های خود در حوزه رسانه با مسوولان حاضر گفت‌وگو و تبادل نظر کردند و درخصوص عدم حضور برخی مسوولان که دعوت شده و در این مراسم حضور نداشتند، نسبت به کم توجهی آنها به حوزه رسانه و احترام به خبرنگاران، انتقاداتی مطرح شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز