استاندار تهران: استاندارد، دروازه ورود به بازارهای جهانی است

۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۳۸۸۰۶۷
استاندار تهران: استاندارد، دروازه ورود به بازارهای جهانی است
استاندار تهران بر فرهنگ سازی در حوزه استاندارد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ محسن منصوری در جلسه استاندارد ضمن تبریک هفته استاندارد اظهار داشت: حاکمیت شئون و ابعاد مختلفی دارد که یکی از آنها امنیت و دیگری نظارت است، و موضوع استاندارد نیز از جنس نظارت و کنترل می باشد که حائز اهمیت بسیار است.

وی ادامه داد: استاندارد، دروازه ورود به بازارهای جهانی است و اگر بخواهیم بازار داخلی را حفظ کنیم و تجارت خارجی داشته باشیم باید به این مسئله مهم توجه کنیم.

استاندار تهران  با اشاره به لزوم ارتقا شاخص های تخصصی و عمومی در زمینه استانداردهای تولید و تجارت عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی در زمینه تولید، خدمات و حوزه های مختلف، اقدامات زیادی انجام شده و اکنون رقابت بر سر تولیدات فاخر است و باید خود را به استانداردهای بین المللی برسانیم.

منصوری گفت: مصوبات جلسه در زمینه تسریع در استانداردسازی جایگاه های سوخت، پله برقی ها و پیاده‌روها، آسانسورها، تولید سازه های فلزی، تجهیزات زمین های بازی و مهدکودک ها مورد تصویب قرار گرفت.

وی بر لزوم اجرای مصوبات قبلی و همچنین فرهنگ سازی در زمینه استاندارد تاکید کرد و افزود: با توجه به اجباری شدن استاندارد تولید سازه های فولادی باید بازه زمانی برای تولیدکننده ها مشخص شود تا از این نظام تبعیت کنند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز