توسعه قابل توجه خدمات درمانی در روستاهای قرچک

۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۰۸:۳۶:۵۹
کد خبر: ۱۴۰۵۱۸۰
توسعه قابل توجه خدمات درمانی در روستاهای قرچک
بخشدار مرکزی قرچک در جلسه بررسی وضعیت بهداشت و درمان مناطق روستایی، توسعه خدمات درمانی در روستاهای این شهرستان را قابل توجه دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مجید قیصر پناه گفت: توسعه خدمات درمانی و زیرساخت‌های مورد نیاز این حوزه باعث شده تا روستانشینان برای دریافت خدمات درمانی کمتر به مناطق شهری تردد کنند.

این مسئول در جلسه بررسی وضعیت بهداشت و درمان مناطق روستایی شهرستان قرچک که باحضور مسئولان شبکه بهداشت در محل بخشداری مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: بخش مرکزی شرستان قرچک از سه مرکزی مستقر در مناطق روستایی شامل محدث قمی(ره)، روستای داود آباد و ولی آباد برخوردار است که این مراکز خدمات درمانی و مراقبتی را به مراجعین ارائه می‌کنند.

وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۱۳ هزار و ۷۷۴ نفر با مراجعه به مرکز درمانی محدث قمی(ره)،۸۹ هزار و ۴۲۶نوع خدمت دریافت کرده‌اند ضمن این که ۹ هزار و ۳۵۶ نفر به مرکز داود آباد و ۶ هزار و ۴۸۱ نفر به مرکز ولی آباد مراجعه کرده و بیش از ۱۰۷ هزار نوع خدمت دریافت کردند.

قیصرپناه تصریح کرد: این خدمات شامل خدمات پزشکی، دندانپزشکی، مراقبت مادر باردار، کودک، سالمندان، میانسالان، واکسیناسیون، بیماری دیابت، فشار خون، آنفولانزا، بیماری های قابل انتقال از آب و غذا، بیماری‌های مشترک انسان و دام و مراقب می‌باشد.

بخشدار مرکزی قرچک اظهار داشت: علاوه بر این، بخشداری مرکزی قرچک از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ مرحله اردوی جهادی پزشکی در مناطق مخلتف روستایی این شهرستان برگزار کرده است‌.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز