جوادی: طرح جامعی برای کاهش آسیب های اجتماعی درجنوب تهران خواهیم داشت

۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۴۰۵۳۵۷
جوادی: طرح جامعی برای کاهش آسیب های اجتماعی درجنوب تهران خواهیم داشت
نشست بررسی راهکارهای اجرای برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی با استفاده از ظرفیت ورزش با محوریت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و مسئولان شهرداری و فرمانداری برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، در این نشست که با حضور "شایان" معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران و "اوجاقی" رئیس سازمان ورزش شهرداری، روز گذشته در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد، "علی جوادی" مدیرکل با اشاره به کاهش ناهنجاری ها در مناطق آسیب دیده اجتماعی به ویژه به صورت مشخص؛ منطقه هرندی گفت: توجه به آینده پژوهی در موضوعات کاهش آسیب های اجتماعی باید مد نظر قرار گیرد .
وی افزود: در اجرای طرح استفاده از ظرفیت ورزش برای کاهش آسیب های اجتماعی بنا داریم با طرح جامع و هم افزایی دستگاه های متولی بتوانیم شرایطی مهیا کنیم تا با جذب جوانان و افراد مخاطب به برنامه های ورزشی، فرصت استفاده از ظرفیت ورزش برای کاهش آسیب ها ایجاد شود.
در این نشست، اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری ضمن اعلام آمادگی همکاری با اداره کل در اشتراک گذاری اماکن ورزشی منطقه هرندی گفت: سازمان ورزش شهرداری با برگزاری مسابقات، کلاس های آموزشی و جذب مخاطبان و علاقه مندان، همکاری لازم و هم افزایی مناسبی را با سیاستگذاری اداره کل در این موضوع خواهد داشت.
همچنین معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران ضمن اعلام گزارش فعالیت های ترویجی به منظور کاهش ناهنجاری ها در منطقه جنوب تهران گفت: با تشکیل ستاد و شناسایی نقاط آسیب پذیر به عنوان یکی از ماموریت های فرمانداری در کاهش ناهنجاری ها، بنا داریم تا با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مجموعه هرندی را به قطب مناسبی از جذب ورزشکاران و علاقه مندان به فعالیت های ورزشی تبدیل نمائیم.
شایان ادامه داد: در این موضوع هم افزایی دستگاه ها، ظرفیت شهرداری، ادارات مرتبط و سیاستگذاری مدیر کل دارای اهمیت است که خوشبختانه با تشکیل ستاد و اهتمامی که ایجاد شده بتوانیم اقدامات موثری در این زمینه داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز