فرماندار ویژه ری: کار در این شهرستان با قوت ادامه دارد

۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۸۸۷۵
فرماندار ویژه ری: کار در این شهرستان با قوت ادامه دارد
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: کار در این شهرستان برای خدمت‌رسانی شایسته به مردم با قوت ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران،  حمید زمانی در مراسم تودیع و معارفه بخشدار کهریزک اعلام کرد: با سینه ستبر و سر بلند اعلام می کنم که بهترین افراد ممکن را برای کار در شهرستان ری بر سر کار آورده ام، افرادی که توان کار در حوزه های بالاتر را نیز دارند.

وی اذعان داشت: در ارزیابی یک شخص باید دید چه تحویل گرفت و چه تحویل داد؛ کسی را اکنون جانشین بخشدار سابق کهریزک کرده‌ام که بتواند به شکل بهتری خدمتگزاری کند.

زمانی اضافه کرد: شورای تامین قوی کار خود را در بخش کهریزک دنبال می کند چرا که  در استان تهران کمتر بخشی حساسیت کهریزک را دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری اظهارکرد: برخی افراد گفتند که زمستان سرد اروپا و زمستان گرم شهرری، زمستانی که واقعا گرم بود و ما شاهد حضور وزیر کشور و بعد از آن سفر رئیس جمهور در شهرستان ری بودیم و زمستان خوبی را طی کردیم.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر تداوم روند خدمت رسانی به مردم در شهرستان ری افزود: با تاکید رئیس جمهوری توان و انگیزه خدمت به مردم را دو چندان کردیم و این رویه با قوت ادامه دارد.

معاون استاندار تهران در پایان تاکید کرد: بخش کهریزک جا برای کار زیاد دارد و ناهنجاری های زیست محیطی و امثال آن نیازمند پیگیری و جدیت است.

هادی بادلی بخشدار جدید کهریزک هم در این مراسم گفت: در انقلاب اسلامی عرصه خدمت رسانی مسئولان تغییر می کند و بحثی به عنوان تودیع و معارفه نداریم.

وی اعلام کرد: علمدار شهرستان ما فرماندار است و موظفم زیر نظر ایشان در بخش کهریزک کار و به ایشان کمک کنم تا به این  ترتیب به فرماندار و دولت آیت الله رئیسی  کمک رسانده باشم.

امین بابایی بخشدار سابق کهریزک نیز در این مراسم از عملکرد سه ساله‌  تصدی خود گزارشی ارائه کرد و بخش کهریزک را از استراتژیک ترین بخش های کشور دانست که خدمت در آن دشواری و پیچیدگی های خود را دارد.

وی خاطر نشان ساخت: طی سه ساله‌ گذشته ۴۷۰ قلع و قمع ابنیه غیر مجاز و آزادسازی ۴۸.۴۳ هکتار اراضی ملی را داشتیم و نیازمند حمایت حوزه حاکمیتی برای مدیریت ساخت و سازها بودیم.

 

خبرنگار: محمد حسین عباسی

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز