پیام تبریک استاندار تهران بمناسبت فرارسیدن عید نوروز

۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۴:۳۶:۴۹
کد خبر: ۱۴۵۱۵۲۶
پیام تبریک استاندار تهران بمناسبت فرارسیدن عید نوروز
استاندار تهران با صدور پیامی عید نوروز را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ علیرضا فخاری با صدور پیامی، آغاز سال جدید و  عید باستانی نوروز را تبریک گفت، متن پیام به این شرح است: 

 
بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
 
بهار تجلی گاه اراده ی الهی در رویش و شکوفایی طبیعت است و پیامی از سوی خدای مهربانی ها به آدمی برای رستن از خود و پیوستن به اوست و نوروز آغاز تغییر دوباره ی نگاه، تحول حال به بهترین احوال و نجوای دلنشین و تبلور عنایات رب جلیل برای شکفتنی نو.
 
 امسال تقارن بهار طبیعت با بهار بندگی و ماه رمضان نوید دهنده سالی خوش است تا با عبادات سحرگاهی و روزه ماه مبارک در شکوفایی فصل بهار، بندگی و خلوص را به منصه ظهور برسانیم. 
 
امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال "مهار تورم و رشد تولید"  نامگذاری شده است با اتحاد و همدلی بین مسئولین و همراهی مردم شریف و صبور میهن اسلامی در عمل به منویات معظم له و در مسیر خدمت مشمول توفیق الهی شویم. 
 
اینجانب ضمن گرامیداشت نام و یاد امام(ره) شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و امنیت و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم، نوروز 140‪2 و سال نو را محضر رهبر فرزانه و حکیم انقلاب، رئیس جمهور محبوب، دولت عزیز و همه مردم خوب استان تهران تبریک عرض نموده، سلامت، موفقیت و سربلندی ملت با عزت ایران را از درگاه خداوند حیِّ سبحان خواستارم. 
 
علیرضا فخاری

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز