شهرداری فرون‌آباد روی ریل توسعه و آبادانی

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۶:۴۰
کد خبر: ۱۴۵۴۰۸۰
شهرداری فرون‌آباد روی ریل توسعه و آبادانی
سرپرست شهرداری فرون‌آباد گفت: شهرداری در مسیر خوبی از توسعه و آبادانی قرار گرفته که این نهضت با هدف خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان با قوت ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مجتبی ملکشاهی با بیان اقدامات خوبی در سطح شهر فرون‌آباد صورت گرفته، اظهار داشت: مجموعه شهرداری و شورای شهر با تدابیر خردمندانه، ارائه خدمات مطلوب و بهره‌برداری از طرح‌های عمران و آبادانی در کوتاه‌ترین زمان به دنبال رفاه و آسایش شهروندان بوده که این مهم با تلاش مستمر و شبانه‌روزی،  شهرداری را روی ریل توسعه و پیشرفت شهر قرار داده است.

وی با بیان اینکه مشارکت و همکاری شهروندان در میزان تحقق پذیری طرحهای توسعه شهری نقش مؤثری دارد، افزود: روند پیشرفت و توسعه شهر با همکاری و مشارکت مردم سرعت بیشتری خواهد گرفت و تحقق این مهم در گرو همکاری و مشارکت شهروندان است.

سرپرست شهرداری فرون‌آباد با اشاره به اقدامات و عملکرد یکسال گذشته شهرداری تصریح کرد: تکمیل بوستان شهر با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال شامل احداث آب نمای ریتمیک، زمین چمن مصنوعی، سرویس بهداشتی، مناسب‌سازی فضای خدماتی، تکمیل و تجهیز سیستم روشنایی، تسطیح دیوار و تجهیز المان‌ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به تکمیل و بهره‌برداری از بلوار ۳۵ متری امام خمینی(ره) و میدان بسیج شهر فرون آباد افزود: در اجرای این طرح اقداماتی چون آماده سازی و زیرسازی و جدولگذاری جهت هدایت آب‌های سطحی، جابجایی تأسیسات و پست گاز، قیرپاشی، احداث میدان، اجرای طرح فضای سبز، رنگ‌آمیزی جداول، خط‌کشی و نصب علائم ترافیکی و گاردریل به طول یک کیلومتر و عرض ۳۵ متر با اعتبار ۱۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

سرپرست شهرداری فرون‌آباد با اینکه فیبر نوری یکی از مهم‌ترین و در واقع اصلی‌ترین مؤلفه زیرساخت اجرای شهر هوشمند به شمار می‌رود اظهار داشت: اجرای عملیات زیرساخت فیبر نوری به طول ۶ کیلومتر با هدف افزایش ارتباطات و کیفیت زندگی و کاهش هزینه‌ها در سطح شهر فرون‌آباد با اعتبار ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال صورت پذیرفت.

ملکشاهی ادامه داد: عملیات جدول‌گذاری خیابان‌های گلستان و مدرسه، مسکن مهر امین، ضلع شمالی بلوار ۳۵متری امام خمینی (ره) و آسفالت ضلع شمالی بلوار شهید اصغری با اعتبار ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و اجرایی کفپوش بلوار ابوذر و خیابان ولیعصر (عج) به طول ۷۵۰ مترمربع با اعتبار ۲ میلیارد ریال از دیگر اقداماتی یکسال گذشته شهرداری فرون‌آباد بوده است.

وی اضافه کرد: ترمیم و آسفالت خیابان امام علی(ع) با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، آماده سازی ساختمان اداره پست با اعتبار ۲۵۰ میلیون ریال، ساماندهی و تجهیز بوستان‌های شهر با اعتبار ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و نصب علائم ترافیکی نیز با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

سرپرست شهرداری فرون‌آباد به اجرای بیش از ۵۰ برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به همت شهرداری و شورای شهر اشاره کرد و افزود: سالن همایش‌های شورای اسلامی شهر با اعتبار ۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی به احداث و بهره‌برداری غسالخانه و آمبولانس حمل متوفی و احداث سرویس بهداشتی با اعتبار ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و آماده سازی ساختمان جهت شعبه موقت اداره گاز و بهزیستی با اعتبار ۳۵۰ میلیون ریال در سال گذشته نیز اشاره کرد.

ملکشاهی با اشاره به احداث اولین میدان شهر(میدان بسیج) افزود: بهره‌برداری از این میدان با اجرای طرح المان شهدا و فضاسازی آن با اعتبار ۶ میلیارد ریال صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات بسیاری در سطح شهر به منظور رفاه حال شهروندان و توسعه و آبادانی شهر در حوزه‌های عمرانی، محیطی، اجتماعی، فرهنگی و کالبد شهری صورت گرفته که امیدواریم در بهبود کیفیت زندگی شهری و پیشرفت و آبادانی شهر مؤثر باشد.

 

انتهای پیام/

نظر شما