۱۲ فروردین روز تجلی عدالت خواهی و مقبولیت و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

۱۴۰۲/۰۱/۱۲ - ۱۱:۳۹:۵۵
کد خبر: ۱۴۵۴۸۵۶
۱۲ فروردین روز تجلی عدالت خواهی و مقبولیت و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است
فرمانده انتظامی شهرستان قدس با تبریک فرارسیدن ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی گفت: ۱۲ فروردین روز تجلی عدالت خواهی و مقبولیت و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ ستاد شاهپور فلاحی در گفتگویی با برنا گفت: در این روز شاهد به ثمر نشستن سالها انتظار مردم عزیز کشورمان برای گسترش عدالت و جمهوری اسلامی بودیم.

فلاحی با اشاره به حضور انقلابی و رای آری مردم به جمهوری اسلامی افزود: در روز ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ ملت با حضوری انقلابی و رای بیش از ۹۸ درصدی آری به جمهوری اسلامی، مهر تاییدی بر این انقلاب اسلامی و مردمی زدند.

وی تصریح کرد: روز جمهوری اسلامی مصادف با روز برچیده شدن ظلم و ستم نظام طاغوت و بسط عدالت و برابری و خدمت بی منت به مردم خداجو و انقلابی ایران اسلامی شد.

فلاحی افزود: این امر مدال افتخاری برای نظامی که برگرفته از روح معنویت و مردم داری است می باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان مقبولیت و مشروعیت نظام را برنتافتند، خاطر نشان کرد: از صدر انقلاب تا کنون آنها در پی ضربه زدن به پیکره این انقلاب بودند ولی هر بار با تدبیر، شجاعت و تفکر انقلابی مردم عزیز مان، نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره وامدار و قدردان این مردم شریف بوده و فراجا نیز به عنوان خدمتگزار مردم و انقلاب، این روز را گرامی می دارد.

وی اضافه کرد: ما در کنار مردم همیشه در صحنه تلاش کرده، تا با هرگونه مظاهر فساد، هنجارشکنی، قانون گریزی و بی عدالتی مبارزه نموده و در این ماموریت خطیر، خواهان همکاری و همیاری مردم بصیر و انقلابی شهرستان با پلیس هستیم.

شهرستان قدس در غرب استان تهران قرارگرفته و از صدر انقلاب تا کنون شهدای زیادی توسط ملت شهید پرور شهرستان تقدیم انقلاب اسلامی و ایران شده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز