‍ آمادگی مدیریت شهری منطقه ۲۰ در برپایی نماز عید سعید فطر

۱۴۰۲/۰۱/۳۰ - ۲۲:۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۴۶۳۱۶۰
‍ آمادگی مدیریت شهری منطقه ۲۰  در برپایی نماز عید سعید فطر
شهردار منطقه ۲۰ از آمادگی مدیریت شهری این منطقه برای خدمات رسانی به نمازگزاران و برگزاری نماز عید سعید فطر در فضاهای باز اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و مساجد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ سیدمحمد ناظم رضوی با اشاره به آماده باش مدیریت شهری منطقه ۲۰ در زمان برپایی مراسم نماز عید فطر،گفت: تمامی امکانات خدماتی و رفاهی، شستشو و رفت و روب و پیرایش فضاهای سبز مسیرهای منتهی به حرم انجام شده است.

ناظم رضوی گفت: به همین مناسبت فضاسازی محیطی با اکران پیام های تبریک در تلویزیون های شهری و در موقعیت های تبلیغات محیطی و نصب آذین بندی با پارچه های ریسه ای و نوری، المانهای نوری و حجمی، پرچم های رنگی در میادین، معابر و بزرگراه ها انجام شده است.

او حرکت کاروان خودروهای صوت در سطح منطقه، اجرای نورافشانی در شب عید فطر در مراکز پرتردد محلات، اجرای برنامه های شاد و متنوع، گروه سرود، تواشیح و گروه های نمایش عروسکی کودک و نوجوان، بازی ها و مسابقات و اجرای سرودهای انقلابی را از جمله برنامه های فرهنگی در روز عید عنوان کرد و اظهار داشت: نماز عید فطر در تعدادی از خیابان های منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، چمن ورزشگاه قمربنی هاشم و خیابان شهید غیوری برگزار می شود.

ناظم رضوی برگزاری ایستگاه جشن شادی و برپائی ایستگاه پذیرایی در میدان حرم، هماهنگی برای ارائه خدمات فرهنگی،آموزشی، سرگرمی، ورزشی( تخصصی) خانواده محور ویژه کودک و نوجوان، خدمات سلامت محور، تقدیر از روزه اولی ها و ... در روز عید فطر پیش بینی شده است.

شهردار منطقه ادامه داد: استقرار تیم های اجرایی معبربان برای رفع سد معبرهای احتمالی، استقرار مخازن و خودروهای ویژه پسماند خشک، حضور اکیپ های جمع آوری پسماند خشک و نیروهای خدمات رسانی در پیرامون برپایی مراسم نماز عید از دیگر اقدامات پیش بینی شده است.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما