پیدا شدن پاراگلایدر مفقود شده در ارتفاعات روستای یهر دماوند

۱۴۰۲/۰۳/۱۶ - ۱۷:۴۳:۲۶
کد خبر: ۱۴۸۲۵۴۷
پیدا شدن پاراگلایدر مفقود شده در ارتفاعات روستای یهر دماوند
رئیس جمعیت هلال احمر دماوند از پیدا شدن پاراگلایدر مفقود شده در ارتفاعات منطقه صعب‌العبور روستای یهر دماوند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سعید طاهری رئیس جمعیت هلال احمر دماوند با اعلام این خبر گفت: صبح سه‌شنبه در سومین روز عملیات طبق برنامه‌ریزی قبلی و طرح محدوده‌ها، دو تیم جستجو به مناطق باقی مانده اعزام شدند که در شرایط سخت جغرافیایی نشانه‌هایی از بال این پرنده سقوط کرده مشاهده کردند.

وی تصریح کرد: آقای ۴۲ ساله که از روز ۱۳ خردادماه در اثر سقوط پاراگلایدر مفقود شده بود، پس از ۳ روز توسط جمعیت هلال احمر در ارتفاع ۳۶۲۰ متری جبهه شرقی قله کلاهون در خط‌الراس دوبرار پیدا شد؛ نیروهای هلال احمر پس از طی کردن مسیر صعب العبور و سخت، برای نزدیک شدن به موقعیت، خلبان مفقود شده را نیز پیدا کردند؛ وی متاسفانه به علت سقوط هیچگونه علائم حیاتی نداشت.

طاهری افزود: در این عملیات ۲۵ تیم جستجو و نجات زمینی و هوایی متشکل از ۲۵۰ نفر از شهر دماوند و ۴ تیم جستجو از استان مازندران شرکت و همکاری داشتند.

رضایی‌مهر معاون معاون فرماندار شهرستان دماوند، حسین پور بخشدار مرکزی شهرستان دماوند، چگینی، یزدانی رئیس و معاون اداره ورزش و جوانان و سنقری سرپرست هیات انجمن‌های ورزشی شهرستان دماوند و جمعی از کوهنوردان باشگاه های افق، یخار‌ و سپهر در محل سقوط پاراگلایدر سوار حادثه دیده در روستای یهر و کمک به امداد گران هلال احمر جهت انتقال پاراگلایدر سوار فوت شده، حضور داشتند.

photo_۲۰۲۳-۰۶-۰۶_۱۸-۰۲-۰۸

photo_۲۰۲۳-۰۶-۰۶_۱۸-۰۲-۲۶

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز