امام جمعه شهر قدس: برنامه‌ های امام رضایی و خادم یاری به کل سال و جامعه تسری یابد

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۲۰:۰۴:۰۹
کد خبر: ۱۴۸۳۱۰۲
امام جمعه شهر قدس: برنامه‌ های امام رضایی و خادم یاری به کل سال و جامعه تسری یابد
حجت‌الاسلام رضا جوکار روز چهارشنبه در آیین پایانی جشن های دهه کرامت در شهرستان قدس گفت: برنامه‌ های امام رضایی و خادم یاری به کل سال و کل جامعه تسری یابد، با برگزاری آنها در کل سال هر کس هرکار خوبی را به یاد و نام امام خوبی ها انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت‌الاسلام رضا جوکار روز چهارشنبه در آیین پایانی جشن های دهه کرامت با اشاره به حضور پرچم حرمین شریفین مشهد و قم در مراسم های مختلف این شهرستان اظهار د اشت: هر جا خادم یاران حرم مطهر امام هشتم و حضرت معصومه (س) با پرچم این ۲ حرم وارد شدند، آنجا ایمان و امید افزایش پیدا کرد.

وی افزود : اگر امروز در جامعه اسلامی ما مشکلاتی وجود دارد یک دلیلش عقب ماندن و فاصله گرفتن از علوم و معارف اهل بیت (ع) است، چرا که آنها از سرچشمه الهی نشات گرفته و بدون نقص هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: علوم و معارف اهل بیت (ع) فزاینده ایمان و منطبق با نیازهای فطری بشر هستند و امروز هر علم و معرفتی بتواند پاسخگوی نیازهای بشریت باشد خریدار دارد.

حجت الاسلام جوکار اضافه کرد: دلیل اینکه امروز یک نامه یا پیام مقام معظم رهبری اینقدر در بین جوانان اروپایی، آفریقایی و آمریکایی نفوذ و آنها را فوج فوج به سمت اسلام ناب جذب می کند، این است که ایشان بر روی علوم و معارفی که از قرآن گرفته شده و منطبق با نیازهای آنان است تمرکز داشته و به آن نیازها با پاسخ می دهد.

وی با اشاره به جشن های دهه کرامت اظهار داشت: در این دهه چه بسا انسان‌هایی که شاید در زندگی احساس کمبود و بن بست به آنها دست داده بود، وقتی با پرچم مطهر امام رضا (ع) و حضرت معصومه(ص) روبرو می شدند راه برایشان گشوده می شد و احساس امید به آنها دست می داد، این جشن ها آثار و برکات زیادی از جمله امید بخشی در جامعه و تربیتی در خود دارد.

امام جمعه شهر قدس افزود: در طول سال این ۲ پرچم نورانی در دیدار با خانواده های شهدا و دیگر مراسم شهرستان حضور داشته و همچنین زوجهای جوان تحت پرچم نورانی این ۲ بزرگوار زندگی شان را آغاز کردند و این جشن ها انسان ساز هستند.

این مسئول ادامه داد: برنامه‌ های امام رضایی و خادم یاری به کل سال و کل جامعه تسری یابد، با برگزاری آنها در کل سال هر کس هرکار خوبی را به یاد و نام امام خوبی ها انجام دهد.

وی یادآورشد: این روزها بعد از سالگرد امام راحل آغاز زعامت رهبر معظم انقلاب را گرامی می داریم، ما به یمن وجود امام راحل و بعد از او خلف صالح ایشان توفیق پیدا کردیم سخن امام هشتم را تحقق ببخشیم.

، این مراسم با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان و دست اندرکاران دهه کرامت شهرستان قدس و کانون های خدمت رضوی استان تهران روز چهارشنبه در سالن شهید فخری زاده فرمانداری شهرقدس برگزار شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز