برپایی نمایشگاه عکس «هنر هشتم؛ فرهنگ رضوی» در شهرقدس

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۲۰:۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۴۸۳۱۰۶
برپایی نمایشگاه عکس «هنر هشتم؛ فرهنگ رضوی» در شهرقدس
نمایشگاه تولیدات آثار هنری و نمایش تصاویری از زیباترین لحظه‌های ناب زیارت پرچم متبرک بارگاه منور امام رئوف(ع) در برنامه‌ها و جشن‌های محله‌ای در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه‌های دهه کرامت رضوی به همت ستاد گرامیداشت دهه کرامت در فرمانداری شهرستان قدس برپا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ قدرت الله کریمی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس با اشاره به اینکه جشن‌های و برنامه‌های دهه کرامت همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) با حضور خادمان  حضرت(س) و اجتماع دختران و بانوان آغاز شد گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه در سطح شهرستان با همکاری نهادها و دستگاه‌های فرهنگی و اداری و با استفاده از ظرفیت‌ها و گروه‌های مختلف مردمی در برگزار شد.

وی افزود: خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک بارگاه منور امام رضا(ع) و ذکر صلوات خاصه هر روز در مدارس و هر شب در مساجد برگزار شد و خیابان‌ها و کوچه‌ها و محافل فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی به عطر رضوی معطر کرد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس با اشاره به استقبال پرشور مردم و دانش آموزان از برنامه‌های دهه کرامت گفت: نمایش تولیدات آثار هنری و عکاسی خادمیاران رسانه‌ای در قالب نمایشگاهی با عنوان « هنر هشتم؛ کرامت رضوی» در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه‌ها و جشن‌های دهه کرامت در فرمانداری قدس برپا شد که گوشه‌ای از لحظات ناب و زیارت پرچم متبرک امام مهربانی‌ها را در قالب تابلوهای نمایشگاهی نشان می‌دهد.  

قابل ذکر است آیین اختتامیه برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت رضوی با حضور مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران ، امام جمعه ، فرماندار، جمعی از اعضای ستاد دهه کرامت و خادمیاران و یاوران رضوی در معیت پرچم متبرک امام رضا علیه‌السلام در سالن جلسات فرمانداری قدس برگزار شد

انتهای پیام/

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز