در سالروز شوراها انجام گرفت :

معاون فرماندار با اعضای شورای شهرشهریار دیدار کرد

۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۰:۲۴
کد خبر: ۲۸۱۴۱۳
معاون فرماندار با اعضای شورای شهرشهریار دیدار کرد
در سالروز شوراها روحانی معاون سیاسی فرمانداری شهرستان شهریار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر درمحل شورای شهر دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا غرب تهران در سالروز شوراها  روحانی معاون سیاسی فرمانداری شهرستان شهریار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر درمحل شورای شهر دیدار و گفتگو کرد . 

در ابتدای این دیدار ، روحانی معاون سیاسی فرمانداری شهرستان شهریار ضمن تبریک نهم اردیبهشت روز ملی شوراها ، از تلاش های یکساله رئیس و اعضای شورای شهر و همچنین تعامل و همکاری با فرمانداری تشکر کرد .

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان شهریار ، اولویت کاری فرمانداری را همکاری با شوراهای شهر به‌ عنوان مدیریت شهری عنوان کرد و افزود : در شهر شهریار تاکنون در سایه همدلی دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدمات رسان بو‌یژه شورای شهر و شهرداری، به‌عنوان رأس هرم مدیریت شهری ، کارهای بزرگ و قابل‌تقدیری صورت گرفته است .

سپس حسین حق وردی رئیس شورای شهر با قدرانی از حضور روحانی معاون سیاسی فرمانداری شهریار در محل شورای شهر ، در ادامه گزارشی کوتاه از اقدامات و عملکرد شورای اسلامی شهر ارائه نمود.

وی مهمترین رکن پیشرفت شهر را همدلی و همراهی مسئولین شهرخصوصا فرمانداری دانست  و ادامه خاطر نشان کرد : اعضای شورای شهر علاوه بر تلاش درجهت آبادانی شهر در سایر زمینه ها با فرمانداری سهیم بوده و مشورت دو سویه را عامل پیشرفت کارهای جمعی برشمرد .

حق وردی تصریح کرد : فرمانداری بعنوان عالی ترین مقام شهرستان مینواند پشتوانه خوبی برای شورای شهر باشد .  

رئیس شورای شهر در بخش دیگری از سخنان خود به بحث فرهنگ پرداخت و در ادامه تاکید کرد :  مهمترین دغدغه جدی شورای شهر در بحث فرهنگ ، بیشتر به مسائل مرتبط با فرهنگ شهروندی و شهرداری برشمرد و حرکت فعالیت حوزه معاونت فرهنگی شهرداری را در همین راستا اعلام کرد .

در پایان این دیدار روحانی معاون سیاسی فرمانداری با اهدای گل و لوح تقدیر از سوی فرماندار از رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شهریار تقدیر کرد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز