در جلسه ساخت و ساز غیر مجاز در مناطق صنعتی:

فرماندار رباط کریم از فعالان عرصه تولید بی قید و شرط حمایت کرد

۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۰:۳۷:۵۳
کد خبر: ۳۱۶۴۲۲
فرماندار رباط کریم از فعالان عرصه تولید بی قید و شرط حمایت  کرد
جلسه هماهنگی جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در شهرک های صنعتی شهر رباط کریم با حضور فرماندار ، شهردار ، اعضای شورای تامین ، دادستان ، مدیر فنی استانداری و مدیر شهرک های صنعتی برگزار شد .

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران  ، جلسه ایی به منظور هماهنگی و ایجاد تعامل صحیح میان شهرداری و شهرک های صنعتی در زمینه جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در راستای حفظ محیط زیست و پیشگیری از ساخت وساز بی رویه در اراضی خارج از بافت و زمین های کشاورزی برگزار شد .

گفتنی است در این جلسه بیگی فرماندار رباط کریم نیز با اشاره به حمایت بی قید و شرطش از صنعتگران و فعالان عرصه تولید ، موضع خود را در امر محیط زیست و ساخت و ساز بی رویه بسیار قاطع دانست و  گفت : هرگونه اقدام به ساخت و ساز غیر قانونی و خارج از رویه های مصوب را برنمی تابم و به شدت با این گونه اقدامات فقط از طریق تخریب برخورد خواهم کرد .

بنا بر این گزارش ، در این جلسه مسولان به طرح مشکلات پیش آمده در زمینه نحوه نظارت شهرداری رباط کریم بر سه شهرک صنعتی زواره ای ، کاظم آباد و ده حسن از سوی فرماندار و شهردار و مدیران این سه شهرک مطرح شد و نهایتا با اظهار نظر نهایی مسئولان استانی در این حوزه راهکار هایی به منظور حل این موضوع ارائه گردید .

در این جلسه معاون فنی استانداری آقای سلیم آبادی و همچنین مدیر شهرک های صنعتی آقای سلیمانی نیز دیدگاه های خود را حول محور قانون مداری و تبعیت از اصول برای حفظ منابع محیط زیست و رویکرد آینده نگرانه به مسائل به منظور حفظ منابع برای آیندگان و نسل های بعد بیان کردند .

همچنین با تاکید بر همدلی و همسویی مدیران و صنعتگران خواستار هماهنگی بیشتر برای قانون مداری و جلوگیری از ساخت و ساز بی رویه در سطح شهرک های صنعتی و اخذ مجوز های لازم برای اقدام به ساخت با همکاری نهاد نظارتی مانند شهرداری که متولی این امر است اقدام شود .

در پایان بازدید سرزده توسط فرماندار و حاضرین در جلسه از شهرک صنعتی کاظم آباد انجام گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز