ازخانواده جانباخته حسینعلی عفتی در شهریار دلجویی شد

۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۴۲:۱۲
کد خبر: ۳۲۴۴۸۴
ازخانواده جانباخته حسینعلی عفتی در شهریار دلجویی شد
فرماندار شهریار به همراه جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در منزل خانواده جانباخته فاجعه منا، حسینعلی عفتی عضو شورای اسلامی روستای وسطر شهرستان شهریاربا آنان ابراز همدردی کردند.

 به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران،فرماندار شهریار به همراه مسئولان در منزل مرحوم حسینعلی عفتی، یکی از جانباختگان فاجعه منا در شهرستان شهریار، ضمن دلجویی از این خانواده مسایل و مشکلات  موجود را از نزدیک پیگیری کردند.

بنا بر این گزارش دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار در این دیدار که سرهنگ یامینی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار، حسین زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهریار، گرجی بخشدار مرکزی شهریار، مهدور رئیس شورای اسلامی شهر شهریار و جمعی از  روحانیون و مسئولین وی را همراهی می کردند ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم حسینعلی عفتی با محکوم نمودن عربستان  گفت: حادثه منا بی‌تدبیری و بی کفایتی دست اندرکاران دولت عربستان سعودی را نشان داد.

photo_2015-09-29_18-47-29

وی افزود: حادثه دلخراش کشته شدن تعداد قابل توجهی از حجاج در فضای معنوی منا موجب تأثر عمیق همگان شد که به خانواده بازماندگان تسلیت می‌گوییم و از خداوند منان برای درگذشتگان علو درجات و برای مجروحان نیز طلب سلامت داریم

ناجی بابیان اینکه عربستان سعودی به دلیل بی‌تدبیری و مشغول شدن در مسائل منطقه‌ای به‌ویژه یمن نتوانسته امنیت حجاج را تأمین کند، عنوان کرد: در سال‌های اخیر وهابیون عربستان ثابت کرده‌اند که لیاقت اداره حریمین شریفین الهی را ندارند.

نماینده عالی دولت درشهریار در پایان با اشاره به این اتفاق دردناک گفت: مسئولان شهرستان ضمن آرزوی صبر برای بازماندگان با پیگیری موضوع سعی دارند تا پس از رجعت پیکرهای این عزیزان، مقدمات برگزاری تشییع و تدفین مناسب با شان و جایگاه این عزیزان فراهم شود تا خانواده این مرحوم در این راه کمتر دچار مشکل شوند.

لازم به ذکر است مرحوم حسینعلی عفتی عضو شورای اسلامی روستای وسطر از شهرستان شهریار بودند که در حادثه منا جان خود را از دست دادند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز