معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۵:

جشنواره مهر و مهربانی در مدارس غرب تهران برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۱:۱۲:۴۳
کد خبر: ۳۲۴۹۹۴
جشنواره مهر و مهربانی در مدارس غرب تهران  برگزار می شود
معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 5 جشنواره مهر و مهربانی را با هدف تاثیرگذاری آموزه های شهری و شهروندی و جلب مشارکت حداکثری دانش آموزان در مدارس غرب تهران برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران سید مازیارعلوی ،معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه درمراسم برگزاری این طرح در مدرسه پسرانه مبعث گفت : این طرح در راستای برنامه های استقبال از مهر"باز باران"  وبه منظور ایجاد تعاملات  بیشتر در مدارس هیات امنایی و  تحقق اهداف جدید مدیریت شهری در حوزه آموزش شهروندی بویژه نهادینه کردن طرح آسمان آبی و زمین پاک  می باشد. 

وی افزود:در این طرح شهرداری در ارتباط تنگاتنگ با مدارس و دانش آموزان می کوشد تا با بیان خاص این گروه سنی  وظایف و حقوق و تکالیف متقابل شهرداری و شهروندان را بیان کند. علوی در ادامه افزود: طرح مهر مهربان سعی دارد دانش آموزان را به عنوان جامعه هدف تحت آموزش قرار داده و سپس از ظرفیت موجود در راستای تحقق اهداف امور شهری و شهروندی بهره جوید.

وی افزود: دانش آموزان می توانند پاسخ های خود را در قالب داستان، تئاتر، مقاله پژوهشی،عکس، نقاشی،کاریکاتور، پوستر،فیلم کوتاه ،شعر و سرود به سه شکل حضوری، رایانامه و پست به دبیر خانه جشنواره مهرو مهربانی به آدرس: شهرداری منطقه 5، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی وآدرس الکترونیکی : mehremehrabani94@gmail.com     ارائه دهند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز