با حضور فرماندار شهریار:

دومین جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان برگزار شد

۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۹:۳۷:۴۱
کد خبر: ۳۳۰۶۹۶
دومین جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان شهریار مهرماه درسالن اجتماعات فرمانداری باحضور فرماندارشهرستان ،معاون سیاسی انتظامی ،علی اصغریوسف زاده ومسولین ادارت شهرستان شهریار برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران: دکترسعیدناجی فرماندارشهریاردر دومین جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان شهریار که درسالن اجتماعات فرمانداری شهریار برگزار شد. ضمن قدردانی از بهزیستی جهت  ارائه خدمات به جامعه هدف و مدیران بر اساس مسئولیت و وظایف و قانونی که دارند حدود  کار خود را مشخص نموده و انجام وظیفه نمایندوایراداتی در مناسبات و هماهنگی دستگاها وجود دارد، مشکلات سازمانی و شهرستان و اوضاع فرهنگی منطقه را عنوان نمود فعالیتهای ساختمانی معابر و خیابانها با هماهنگی سازمان بهزیستی صورت پذیرد واین امکان فراهم شود بهزیستی شهریار نظارت بر اماکن وادارات شهرستان در این خصوص را داشته باشدوتاکید به تشکیل کمیته مناسب سازی و مشخص نمودن الویت جهت شهرداریها و حتما روند پیشرفت توسط کمیته مناسب سازی شهرستان ارزیابی گردد.

20151014_093534

همچنین علی اصغر یوسف زاده رییس بهزیستی شهریار ، به عنوان دبیر جلسه پس از خیر مقدم به حاضرین مقدمه ای در خصوص مناسب سازی وتاکید به برابری حقوق افراد ومشارکت همگانی جهت احقاق حقوق معلولین ،جانبازان وسالمندان  واستفاده از امکانات رفاهی واجتماعی داشته وهمچنین به عدم مناسب سازی سرویس حمل و نقل شهری و عدم دسترسی مناسب به ساختمانهای دولتی وهمچنین فضاهای شهری اشاره نمود.

در ادامه: مصطفی مرادی،معاون توانبخشی بهزیستی شهریار نیزدر حین پخش تصاویر مناسب سازی شهری توضیحاتی در مورد معلولیت، انواع معلولیت و مشکلات سالمندان و مشکلات مناسب سازی ساختمانها ، معابر و جاده های سطح شهرستان ارائه نمود.

پس از ارائه گزارشات ادارات و شهرداریها در ادامه:روحانی فرد،معاون محترم سیاسی و انتظامی فرمانداری شهریار در خصوص وظایف ارگانها وروسای شهرستان تاکید فراوان داشتندکه بانکها مکلف شوند عابر بانکها را مناسب سازی نمایند.شهرداریها نیز مناسب سازی معابر را در دستور کار خود قرار دهند.

در پایان دکترسعیدناجی فرماندارشهریار، با  قدردانی از بهزیستی جهت  ارائه خدمات به جامعه هدف و مدیران بر اساس مسئولیت و وظایف و قانونی که دارند حدود  کار خود را مشخص نموده و انجام وظیفه نمایندوایراداتی در مناسبات و هماهنگی دستگاها وجود دارد، مشکلات سازمانی و شهرستان و اوضاع فرهنگی منطقه را عنوان نمود فعالیتهای ساختمانی معابر و خیابانها با هماهنگی سازمان بهزیستی صورت پذیرد واین امکان فراهم شود بهزیستی شهریار نظارت بر اماکن وادارات شهرستان در این خصوص را داشته باشدوتاکیدبه  تشکیل کمیته مناسب سازی و مشخص نمودن الویت جهت شهرداریها و حتما روند پیشرفت توسط کمیته مناسب سازی شهرستان ارزیابی گردد.

ساختار جلسه باتاکید بر حضور خود مسئولین ادارات و در صورت تمایل به همراه نمایندگانشان باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز