رئیس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهرقدس:

معتمدین و نخبگان شهر باید همراه وهمگام با اعضای شورای شهر باشند

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۳۲:۰۳
کد خبر: ۳۳۶۲۳۱
معتمدین و نخبگان شهر باید همراه وهمگام با اعضای شورای شهر باشند
وفایی نژاد اظهار کرد:اعضای شورای اسلامی شهر قصد دارند از نقطه نظرات معتمدین و نخبگان شهر در فعالیت های خود استفاده کنند و تلاش دارند از این پس در جلسات مختلف از حضور تعدادی از معتمدین استفاده نمایند.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران ، رئیس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهرقدس گفت در جلسه شورای شهر گفت: اعضای شورای اسلامی شهر قصد دارند از نقطه نظرات معتمدین و نخبگان شهر در فعالیت های خود استفاده کنند و تلاش دارند از این پس در جلسات مختلف از حضور تعدادی از معتمدین استفاده نمایند.

حمیدرضا وفائی نژاد افزود: از ابتدای فعالیت شورای چهارم برخی نگران بودند که اختلاف نظر بین اعضا مشکلاتی در عملکرد شورا بوجود بیاورد که خوشبختانه در کوتاهترین زمان ممکن همه 13 عضو شورا به هماهنگی دست یافتند و از آن زمان تمام تلاش خود را برای مرتفع نمودن مشکلات شهر بکار بستند.

وی ادامه داد:  متاسفانه برخی از مسئولان شهرستان همکاری لازم با شورا را نداشتند و در برخی پرونده ها همگام نبودند، بعنوان مثال شورا و شهرداری در پرونده شهرک های صنعتی کاملا تنها بودند در حالی این قسمت از شهر می تواند بخش اعظمی از درآمد شهرداری باشد که در نهایت برای شهروندان هزینه می شود.

وفائی نژاد تصریح کرد: ما بعنوان نماینده مردم از شما معتمدین انتظار داریم که در راه احقاق حق شورا و شهرداری و در نهایت مردم از ما حمایت کنید.

وی همچنین به برخی از برنامه های شورا اشاره کرد و گفت: احداث پارک بانوان در سرخ حصار، احداث دو پارکینگ طبقاتی با همکاری بخش خصوصی، ایجاد دو مجموعه تجاری اداری با همکاری بخش خصوصی، اصلاح هندسی میادین و بلوارها برای کاهش ترافیک و نصب مجسمه و المان جدید در برخی میادین از برنامه های شورا و شهرداری برای آینده نزدیک در شهر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز