به منظور طرح جامع حمل و نقل :

طرح تجهیز و توسعه خانه دوچرخه در دستور کار قرار دارد

۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۵:۰۴:۰۷
کد خبر: ۳۴۰۵۴۵
طرح تجهیز و توسعه خانه دوچرخه در دستور کار قرار دارد
ولی نجاتی معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه گفت ،با توجه به استقبال شهروندان از حمل ونقل عمومی پاک خانه‌های دوچرخه در 29نقطه از سطح منطقه فعال شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران غرب،ولی نجاتی معاون حمل ونقل وترافیک  شهرداری منطقه با اعلام این خبر گفت: به منظور راهبردهای پیش بینی شده در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک و اهداف مدیریت شهری در تحقق آسمان  آبی وکاهش آلودگی هوا طرح تجهیز وتوسعه خانه دوچرخه در دستور کار قرار دارد.

 وی افزود: به منظور نهادینه کردن فرهنگ دوچرخه سواری و ترغیب شهروندان در استفاده از وسایل نقلیه پاک نصب خانه‌های دوچرخه در 29 نقطه از سطح منطقه انجام شد.

 وی افزود: بر اساس برنامه‌های پیش بینی شده در طرح توسعه حمل و نقل عمومی  تجهیز پایانه‌های اتوبوسرانی و ایستگاه‌های مترو سطح منطقه به خانه‌های دوچرخه دردستور کار قراردارد.

 به گفته معاون شهردار منطقه در حال حاضربه منظور تامین رفاه شهروندان تجهیز وساماندهی خانه های دوچرخه در حال انجام است.

 نجاتی درادامه از استقبال شهروندان از مسیر های دوچرخه خبرداد و گفت: با هماهنگی به عمل آمده با ایستگاه ها، شهروندان با ارائه مدارک واطلاعات شخصی به عضویت خانه های دوچرخه درآمده وبا ثبت اطلاعات شخصی و یا کارت شناسایی معتبر امکان استفاده رایگان شهروندان از دوچرخه‌های موجود در خانه‌های دوچرخه فراهم شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز