اسفندیار آزاده عروه معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۱:

شمسه ی ۵ در منطقه ۲۱ کلید خورد

۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۰۹:۲۲:۴۹
کد خبر: ۳۶۴۷۴۴
شمسه ی ۵ در منطقه ۲۱ کلید خورد
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از کلید خوردن برگزاری مجموعه جشنواره های آیینی شمسه ی 5 ، با حضور معاون اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و هیأت همراه ، روسای اجتماعی نواحی سه گانه ، مدیران حوزه ی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و مدیران محلات 13 گانه در سالن ققنوس این منطقه خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران ، اسفندیار آزاده عروه معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن بیان این خبر گفت : شمسه جشنواره ه ای در قالب های آیینی اعم از ( قرآن ، نهج البلاغه ، دعا و نیایش ) ، تجسمی ( عکاسی ، نقاشی ، تندیس ، گرافیک ، تصویر سازی ، کاریکاتور و خوشنویسی ) ، فرهنگی و هنری ( فیلم ، نمایش ، سرود ، موسیقی ، شعر و ادبیات ) است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 ، در ادامه با بیان اینکه این جشنواره در سراهای محلات منطقه برگزار خواهد شد ، افزود : هدف از برگزاری جشنواره ی شمسه ، فعال سازی قابلیت ، ظرفیت و استعدادهای محلات و آماده سازی بستری مناسب جهت به فعلیت رساندن آنها است که باید به صورت ویژه مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد .

وی همچنین اظهار داشت : مدیران شهری باید از تمامی قوا و ابزار خود به منظور احیای تعلقات شهروندان به محلات مسکونی اشان استفاده کنند تا شهروندان نیز با مشارکتی آگاهانه و خود جوش فعالیت های تأثیر گذاری را جهت ارتقای سطح کمی و کیفی زندگی در محلات خود انجام دهند .

آزاده عروه در پایان خاطر نشان کرد : تلاش ما در منطقه ی 21 هویت بخشی به محلات با استفاده از گنجینه های محلی و مفاخر منطقه است که این امر خود ، معرف توانمندی و پتانسیل فراوان شهروندان محلات در سطح این منطقه خواهد بود .

نظر شما