دبیر هیئت تکواندو استان تهران در گفتگو با برنا خبر داد:

سمینارهماهنگی سالیانه داوری کیوروگی آقایان و بانوان در خانه تکواند پایتخت

۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۹:۱۵
کد خبر: ۴۰۱۳۶۴
سمینارهماهنگی سالیانه داوری کیوروگی آقایان و بانوان در خانه تکواند پایتخت
لشکری دبیر هیئت تکواندو استان تهران گفت، دوره هماهنگی سالیانه داوران کیوروگی استان در دو بخش بانوان و آقایان طی روزهای 16 و 17 اردیبهشت در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.

به گزارش سرپرستی خبر گزاری برنا در استان تهران، لشکری دبیر هیئت تکواندو استان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت، به منظور آشنایی داوران از آخرین تغییرات روز قوانین داوری در دو بخش تئوری و عملی طی دو روز جداگانه دوره هماهنگی سالیانه داوری در خانه تکواندو برگزار شد.

.لشکری افزود، در این سمینار داوران در روز پنجشنبه که مختص بانوان بود با 143 نفر داور و روز جمعه آقایان با 285 داور در سه رده درجه یک، درجه دو ودرجه سه در خانه تکواندو پایتخت از آخرین تغییرات روز قوانین داوری و اعمال آن در لیگهای تکواندو و مسابقات کشوری و استانی آموزش دیدند.

وی در مورد هدف از برگزاری این دوره ازسمینار داوری گفت، همه ساله فدراسیون تکواندو تقویم ها یی برای دانش افزایی در کل کشور ارائه می دهد که شامل  دوره های مختلف در سطوح مربیگری و داوری می باشد.

لشکری در خصوص نتیجه تغییرات درهیئت تکواندو پس از روی کار آمدن سردار خلیلی  گفت، ابتدا جا دارد از رییس هیئت سابق تشکر کنم که زحمات زیادی را متقبل شدند ولی در حال حاضر سیاست هیئت تکواندو در سال 95 ارائه برنامه جامع و مدون که در شش مورد کلان هدف گزاری و تدوین  شده است تا از سوی کلیه هیئت در استان تهران اجرا گردد و چنانچه هیئت ها نتوانند در این خصوص که شامل زیرساخت‌ها، مسابقات، فعالیت‌های کمیته‌ها، مسابقات برون‌مرزی و ...کارنامه موفق داشته باشند تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

او در خصوص لیگ استانی و کشوری اظهار داشت، در تهران لیگ های خردسالان نونهالان و نوجوانان فعالیت دارند، و لیگ پومسه ما در ردیف آقایان و بانوان هم دارای لیگ برتر و هم لیگ دسته اول در استان تهران را داریم. ولی تنها موردی که متفاوت تر از لیگ کشوری هستیم استفاده از تجهیزات و سیستم های داوری  قدیمی است. که الحمدالله در حال رایزنی هستیم بتوانیم از سیستم جدید روی هو گو ها استفاده کنیم.

دبیر هیئت تکواندوی استان، یکی از کارهای موثر و جدیدی که در رقابت های لیگ های  انجام شد برگزاری مسابقات با استفاده از سیستم هوگو الکترونیکی بود که این امر در بالا رفتن سطح کیفی کار تیم ها و پایین آوردن درصد خطای داوری بسیار موثر بود.

وی افزود: با وجود شرایط جدیدی که در مسابقات تکواندو ایجاد شده، نوع تمرینات تیم ها نیز تغییر کرده و بازیکنان با انگیزه تر وارد مسابقات می شوند چرا که پایین آمدن درصد خطای داوری در نتایج مسابقات نیز بسیار تاثیرگذار است.

لشکری در خصوص تمعیدات جدید در هیئت تکواند با توجه به جمعیت زیاد استان تهران گفت، در سال جاری بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام دادیم سعی خواهیم کرد استان تهران را با این جمعیت و ظرفیت در سطح بالایی قرار دهیم  و حرف اول را در کشور بزنیم.

دبیر هیئت تکواندو استان تهران در خصوص همکاری بیشتر هیئت های شهرستانها با مرکز  تاکید کرد، یکی از سیاست های مدیریت جدید هیئت تکواندو  بازدید از هیئت های حوزه ها و شهرستانها است که در سال گذشته در معیشت خود سردار خلیلی از شهرستانهای شهر ری اسلامشهر و در سال 95 از شهرستان پردیس به بدلیل توسعه و پیشرفت و رشد جمعیت بازدیدکردیم و از نزدیک با نقاط ضعف و قوت آنها آشنا شدیم

لشکری در پایان با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده اظهار کرد ما با مدیریت کردن هزینه ها در کلیه بخش ها و معاونت ها هیئت تکواندو در واقع  طوری برنامه ریزی کردیم، تا از منابع موجود با کمترین هزینه بیشترین استفاده و نتیجه گیری را داشته باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز